    From: "Bob" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Ustawienie płotu na moim chodniku.
    Date: Tue, 4 Nov 2003 19:40:51 +0100
    Sender: m...@o...pl@lan3.zwm2.punkt.pl

    Otóż sąsiednia kawiarenka ustawiła sobie płot na moim chodniku (bezpośrednio
    przylegającym do mojego lokalu). Złożyłem pozew do Sądu o nakazanie
    rozebrania płotu, jednak Sąd mój pozew oddalił ze względu na brak podstawy
    prawnej do wniesienia pozwu. Niby takich spraw nie rozpatruje się przed
    Sądami Powszechnymi. To co ja mogę zrobić? Facet mi zagrodził chodnik, który
    jest dojściem z jednej strony do mojego lokalu.