  • Data: 2003-11-05 16:09:31
    Temat: Re: Ustawienie płotu na moim chodniku.
    Od: "Bob" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Otóż sąsiednia kawiarenka ustawiła sobie płot na moim chodniku
    (bezpośrednio
    > przylegającym do mojego lokalu). Złożyłem pozew do Sądu o nakazanie
    > rozebrania płotu, jednak Sąd mój pozew oddalił ze względu na brak podstawy
    > prawnej do wniesienia pozwu. Niby takich spraw nie rozpatruje się przed
    > Sądami Powszechnymi. To co ja mogę zrobić? Facet mi zagrodził chodnik,
    który
    > jest dojściem z jednej strony do mojego lokalu.

    Chodnik bezpośrednio przed moim lokalem spółdzielczo-własnościowym. Teraz
    jest przekształcenie we własność odrębną, ale będę tylko współwłaścicielem,
    niemniej jednak to jest chodnik graniczący z moim a nie jego lokalem. Nikt
    mnie nie mnie pytał o zgodę. Wysłałem do niego wezwanie do usunięcia płotu i
    nic. Nawet nie odpowiedział. Co robić?