    From: "Andrzej i B." <andrzejibeata@"nospam"tlen.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną
    Date: Tue, 4 Mar 2003 09:24:29 +0100

    Użytkownik "#Piotr#" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b41l24$53o$1@news.onet.pl...
    > Czy to prawda, że 10 marca wchodzi w życie ustawa z dnia 18 lipca 2002 r.
    > świadczeniu usług drogą elektroniczną? I czy oznacza to, Waszym zdaniem,
    > mniejszą ilość spamu w e-skrzynce?
    >
    > Pozdrawiam #Piotr#

    1. Tak
    2. Może częściowo, sam otrzymałem niedawno maila o treści:

    "Szanowni Panstwo,
    Informujemy, iz w celu skuteczniejszego kontaktu z Panstwem modernizujemy i
    uaktualniamy zakupione bazy adresowe. Chcemy docierac tylko do tych z
    Panstwa, ktorzy sa zainteresowani wspolpraca z nami.
    Informujemy jednoczesnie, ze w zwiazku z wejsciem w zycie ustawy z dnia
    18.07.2002r. (DZ.U. nr 144 poz. 1204) "O swiadczeniu uslug droga
    elektroniczna" od dnia 10 marca br. bedziemy pozbawieni mozliwosci
    informowania Panstwa o oferowanych uslugach i promocjach. Jezeli wyrazacie
    Panstwo zgode na dalsze otrzymywanie informacji i ofert drogą elektroniczna
    prosimy o... " itd.

    Ale dla powstrzymania spamu same ustawy nie wystarczą.
    Pozdrowienia Andrzej