  • 1. Data: 2003-03-03 22:57:30
    Temat: Korepetycje i inne prace dodatkowe - pytanie
    Od: "Gumbi" <g...@i...pl>

    Cześć,
    Jestetm studentem, pracuję. Chciałbym też dać w gazecie ogłoszenie, że
    udzielam korepetycji z angielskiego i przepisuje teksty na komputerze. Czy
    takie dodatkowe prace, niezarejstrowane, są legalne? Jak to wygląda z
    podatkami, czy jeśli napiszę w PIT-cie dochody z tych rzeczy to będzie OK,
    czy mimo wszystko będzie to złamanie prawa?

  • 2. Data: 2003-03-04 05:33:58
    Temat: Re: Korepetycje i inne prace dodatkowe - pytanie
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Gumbi" <g...@i...pl> wrote in message
    ..
> [...]
    > podatkami, czy jeśli napiszę w PIT-cie dochody z tych rzeczy to będzie OK,
    > czy mimo wszystko będzie to złamanie prawa?

    Dziłalność gospodarczą musisz założyć

  • 3. Data: 2003-03-04 11:46:56
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "KK" <p...@g...pl> wrote in message

    > "Gumbi" <g...@i...pl> wrote in message
    ..
    Czy
    OK,

    > Dziłalność gospodarczą musisz założyć

    Mysle, ze nie musi..
    Ale podatek zaplacic musi..

    Boguslaw

  • 4. Data: 2003-03-06 23:43:45
    Od: "Gumbi" <g...@i...pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:b423k2$2vd$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > Mysle, ze nie musi..
    > Ale podatek zaplacic musi..

    Podatki będę płacić, a tą działalność muszę założyć, czy nie, bo nie chcę
    złamać prawa :-(

  • 5. Data: 2003-03-07 12:12:50
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "Gumbi" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wiadomości news:b423k2$2vd$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > Podatki będę płacić, a tą działalność muszę założyć, czy nie, bo nie chcę

    trzeba zobaczyc w ustawie ...
    z tego co pamietam dochod

    dawniej bylo tak, ze nie trzeba bylo...
    Sa umowy cwyilno -prawne..