  • 1. Data: 2003-12-17 18:46:03
    Temat: Przewieszka kabla telewizyjnego
    Od: "Mateusz" <m...@w...pl>

    Od pewnego czasu zapragnąłem mieć stałe łącze.... ludzka rzecz.
    Mieszkam w domku jednorodzinnym i mam do wyboru neostrade (niestety dla mnie
    troszkę za droga), albo internet z telewizji kablowej, ale telewizja kablowa
    może mnie podłączyć kablem napowietrznym z sąsiedniego bloku (jakieś 30 m,
    kabel przebiegał by nad ich parkingiem i nad moją działką), istnieją już
    trzy takie przewieszki ale wykonane przez TP S.A. (przez mój domek telefony
    idą też do sąsiadów). Wszystko ładnie ale musze uzyskać zgodę administracji
    tego bloku na dokonanie przewieszki (metoda kabla ziemnego jest zbyt
    czasochłonna i zbyt kosztowna). Napisałem odpowiednie pismo zwracając się w
    nim do administracji o zgodę. raczyli mi odpowiedzieć po 40 dniach i to po
    poganianiu ich osobiście i telefonicznie.

    A ich odpowiedz to: "W odpowiedzi na Pana pismo, Administracja Domów
    Mieszkalnych "Kraków-Zachód" przy xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx uprzejmie informuje ,
    że nie wyraża zgody na wykonanie przewieszki z budynku nr xx przy ul.xxxxxxx
    do budynku przy ul. xxxxxxxx. Z uwagi na obowiązujące przepisy prawa
    budowlanego, prace zasilające można wykonać jedynie kablem w ziemi."

    I tu moje pytanie co mówi ustawa na temat tych PRAC ZASILAJĄCYCH i czy
    wymienia ich rodzaje, i czy taka przewieszka to praca kabel zasilający ? Jak
    to możliwe prosił bym o podanie podstawy prawnej.
    A może ktoś ma pomysł co w takiej sytuacji robić.

    Z góry dziękuje.
    Mateusz

    m...@o...pl

  • 2. Data: 2003-12-17 23:07:58
    Temat: Re: Przewieszka kabla telewizyjnego
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>

    Użytkownik "Mateusz" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    Jak
    > to możliwe prosił bym o podanie podstawy prawnej.
    > A może ktoś ma pomysł co w takiej sytuacji robić.

    Powinni ci podac podstawe prawna odmowy.

    NoMAD

  • 3. Data: 2003-12-18 08:29:00
    Od: "Dariusz Młyński" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Mateusz" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Od pewnego czasu zapragnąłem mieć stałe łącze.... ludzka rzecz.
    [..]

> [...]
    > do budynku przy ul. xxxxxxxx. Z uwagi na obowiązujące przepisy prawa
    > budowlanego, prace zasilające można wykonać jedynie kablem w ziemi."

    Kable zasilające itd. nie maja nic do rzeczy. Budynek z którego ma iść
    przewieszka jest własnością spółdzielni i może ona nie wyrazić zgody na coś
    takiego.; Wyobraź sobie sytuacje w której Twój sąsiad żąda aby do twojego
    doku ktoś przyczepił kabel bo .... Możesz się zgodzić lub nie. Tak samo
    spółdzielnia. Spróbuj pójść do Pań z kwiatkami, czekoladą może coś wskórasz.

  • 4. Data: 2003-12-23 08:15:18
    Od: "Krzys" <k...@s...pl>

> [...]
    Jak
    > to możliwe prosił bym o podanie podstawy prawnej.
    > A może ktoś ma pomysł co w takiej sytuacji robić.

    PRAWDOPODOBNIE CZEKAJA AZ IM DASZ W LAPE;-)
    co za kraj fuck, nic po ludzku nie mozna zalatwic :-(