  • 1. Data: 2003-08-10 09:01:33
    Temat: Ustawa o Cudzoziemcach !!! PILNIE
    Od: "Knapi" <m...@W...onet.pl>

    Byłbym bardzo wdzieczny gdyby ktoś mi dał linka gdzie znaleś teks nowej Ustawy
    o Cudzoziemcach ktora wchodzi w zycie 1 wrzesnia
    Z gory dziękuje !!!

  • 2. Data: 2003-08-10 09:07:21
    Temat: Re: Ustawa o Cudzoziemcach !!! PILNIE
    Od: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-08-10 11:01, Knapi napisał(a):

    >Byłbym bardzo wdzieczny gdyby ktoś mi dał linka gdzie znaleś teks nowej Ustawy
    >o Cudzoziemcach ktora wchodzi w zycie 1 wrzesnia
    >Z gory dziękuje !!!

    www.sejm.gov.pl -> Szukaj (u dołu strony) -> Internetowy System
    Informacji Prawnej
    Ale jeśli ta ustawa jeszcze nie weszła, to nie wiem, czy tam jest.
    w.

    --
    www.wielkawojna.prv.pl

    1914-1918

  • 3. Data: 2003-08-10 12:39:11
    Od: "eva" <l...@i...pl>

    www.infor.pl
    1.gdzieś w połowie strony z lewej jest zakładka PRAWO wchodzisz w Dzienniki
    Ustaw i w wyszukiwarce wybierasz Cudzoziemcy
    2. klikasz w Dz.U.z orzełkiem po lewej na górze strony i szukaj Dz. U. nr
    128, poz 1176
    3.
    http://www.infor.pl/isp/index.html?serwis_isp=dzienn
    ikiustaw&p180=dzu.2003.1