  • 1. Data: 2004-02-07 15:46:28
    Temat: Wynagodzenie i zasady awansowania Duszpasterzy w służbach mundurowych
    Od: "Zbigniew K" <z...@i...pl>

    Zbieram materiały do artykułu nt. jak wyżej. Może ktoś potrafi mi wskazać
    aktualne regulacje prawne dotyczące tego tematu? Będę także wdzięczny za
    podanie nazw stron internetowych z tymi przepisami. Mam nadzieję, że
    ponieważ te informacje nie mają wpływu na obronność kraju, nie są objete
    jakąś kluzulą o Tajemnicy Państwowej.
    Pozdrawiam wszystkich gotowych mi pomóc.
    z...@t...pl