  • Data: 2005-02-03 08:47:38
    Temat: Urzad Skarbowy - komornik za zalegle zkladki ZUS
    Od: "psich1cer" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Czy sa jakiekolwiek szanse ze chocby czesciowe umozenie zaleglych skladek
    ZUS ?
    Nazbieralo sie tego ok 10tys zl a moja sytuacja materialn katastrofalnie sie
    zmienila i nie jestem w stanie na dzien dzisiejszy tego splacic - komornik
    zajmujacy sie moja sprawa wydaje sie dosc wpozadku ale chcial bym wiedziec
    czy sa jakies szanse na chocby czesciowe umorzenie dlugu. Przy tej kwocie
    niezle bedzie nawet 10% - moze da sie wiecej?

    Co sie stanie jesli tego nie zaplace ? Dodam ze nic nie posiadam - stracilem
    caly swoj majatek - obecnie nie mam nawet zameldowania.

    pozdrawiam
    ps