  • 1. Data: 2013-04-26 23:11:37
    Temat: Urlop wypoczynkowy...
    Od: Jan Rudnicki <j...@a...pl>

    Czy pracodawca może wymóc i czy ma prawo do tego, abym wykorzystał urlop
    przysługujący w tym roku do końca tego roku?

    Czy mogę sobie zostawić do wykorzystania w przyszłym roku w ustawowym
    terminie?

    Pozdrawiam,
    Jan

  • 2. Data: 2013-04-29 19:59:04
    Temat: Re: Urlop wypoczynkowy...
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-04-26 23:11:37 +0200, Jan Rudnicki
    <j...@a...pl> said:

    > Czy pracodawca może wymóc i czy ma prawo do tego, abym wykorzystał
    > urlop przysługujący w tym roku do końca tego roku?

    Oczywiście.
    Gdyż to jest twój urlop na (za) ten rok.
    Ba! Może cię wysłać na cały urlop na raz...

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2013-04-29 20:54:04
    Od: "Jacek S." <o...@n...cy>

    W dniu 2013-04-29 19:59, Bydlę pisze:

    > Oczywiście.
    > Gdyż to jest twój urlop na (za) ten rok.
    > Ba! Może cię wysłać na cały urlop na raz...

    Bzdura

    --
    Jacek S.

  • 4. Data: 2013-04-29 21:15:50
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Jacek S. wrote:

    > Bzdura

    Jak zgodnie z planem urlopów, to żadna bzdura.
    Nie ma nawet żadnego przepisu, który nakazywałby pracodawcy
    pozostawić pracownikowi do dyspozycji urlop ten z art 167.2

  • 5. Data: 2013-04-30 19:50:09
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-04-29 20:54:04 +0200, "Jacek S." <o...@n...cy> said:

    > Bzdura

    Cały świat wstrzymał oddech...

    --
    Bydlę

  • 6. Data: 2013-04-30 20:30:21
    Od: "Jacek S." <o...@n...cy>

    W dniu 2013-04-30 19:50, Bydlę pisze:

    > Cały świat wstrzymał oddech...

    A jednak nie, jak widać.
    --
    Jacek S.

  • 7. Data: 2013-04-30 22:37:12
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jacek S. wrote:

    > A jednak nie, jak widać.

    Ciagle czekamy na rozwiniecie tematu.
    Narazie pusiciles trailer.

  • 8. Data: 2013-05-03 10:27:24
    Od: "Piotr" <a...@p...tp.pl>

    Użytkownik "Jan Rudnicki" <j...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:kleqfa$pa$1@news.mm.pl...
> [...]
    > przysługujący w tym roku do końca tego roku?
    >
    > Czy mogę sobie zostawić do wykorzystania w przyszłym roku w ustawowym

    Po pierwsze zazwyczaj powinien być plan urlopów.
    Po drugie z np. 26 dni zawsze musi zostać 4 dni na żądanie.
    Po trzecie urlop udziela sie na wniosek pracownika. Nie ma wniosku nie ma
    urlopu.
    Po czwarte patrząc na po drugie w najgorszym przypadku masz 4 dni na rok
    następny.
    Hej.

  • 9. Data: 2013-05-03 11:21:42
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Piotr wrote:

    > Po pierwsze zazwyczaj powinien być plan urlopów.
    > Po drugie z np. 26 dni zawsze musi zostać 4 dni na żądanie.

    No tylko tyle, bo tu się poprzedno zagalopowałem - ale jakoś nikt nie
    reagował.
    Jest art 163 par 1

    > Po trzecie urlop udziela sie na wniosek pracownika. Nie ma wniosku
    > nie ma urlopu.

    Na wniosek, to można urlop podzielić na części - jak plan to przewiduje.
    Tak poza tym, to urlopu "udziela się" a nie pracownik bierze sobie czy
    wnioskuje.
    A plan urlopów ustala kto? Zapewnienie normalnego funkcjonowania zakładu
    wystarczy, żeby plan się nie spodobał :-)

    > Po czwarte patrząc na po drugie w najgorszym przypadku masz 4 dni na
    > rok następny.

    Jak go udzielono, to go nie ma. Plan urlopów może przewidywać
    wykorzystanie tych 4 dni w tym roku za który jest należny.

  • 10. Data: 2013-05-04 19:42:56
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-04-29 19:59, Bydlę pisze:

    > Oczywiście.
    > Gdyż to jest twój urlop na (za) ten rok.
    > Ba! Może cię wysłać na cały urlop na raz...

    Wbrew pracownikowi (czyt. bez jego wniosku o urlop)?