  • 1. Data: 2013-04-29 15:37:52
    Temat: Niezdolność do pracy wizyta u specjalisty
    Od: Waz <w...@o...pl>

    Nie byłem w pracy bo byłem u lekarza specjalisty.
    Specjalista nie wystawił zwolnienia bo to badanie kontrolne.
    Nie pracowałem więc pracodawca żąda ZLA albo dzień urlopu.

    Urlopu nie mam.

    To jak to jest z tą zdolnością do pracy? należy mi się zwolnienie czy nie ?

  • 2. Data: 2013-04-29 21:40:04
    Temat: Re: Niezdolność do pracy wizyta u specjalisty
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Waz wrote:
    > Nie byłem w pracy bo byłem u lekarza specjalisty.
    > Specjalista nie wystawił zwolnienia bo to badanie kontrolne.
    > Nie pracowałem więc pracodawca żąda ZLA albo dzień urlopu.
    >
    > Urlopu nie mam.

    Masz urlop, tyle ze bezplatny.

    > To jak to jest z tą zdolnością do pracy? należy mi się zwolnienie czy nie ?

    Duzo zalezy jak lezy.
    Jak nie masz jakiegos orzeczenia o niepelnosprawnosci, to generalnie
    wszystkie wizyty zalatwiasz we wlasnym zakresie.

    Na wizyte u lekarze nigdy zwolnienia nie bylo. Zwolnienie jest na
    chorobe, nie na wizyte.