  • 1. Data: 2003-04-08 21:08:25
    Temat: Urlop wychowawczy
    Od: "Kinga" <k...@b...adresu.pl>

    Witam,

    kwestie prawne sa mi obce a potrzebuje porady i odpowiedzi na nastepujace
    pytania:
    Czy pracodawca musi wyrazic zgode na urlop wychowawczy?
    Czy ma prawo sprzeciwic sie takowemu?
    Co pracownik moze uczynic w takiej kwestii?

    --
    Pozdrawiam,
    Kinga

  • 2. Data: 2003-04-09 07:26:03
    Temat: Odp: Urlop wychowawczy
    Od: "Joanna Grynfelder" <j...@g...pl>

    Witaj
    1.pracodawca nie moze sie nie zgodzic na wychowawczy ALE!
    2. wychowawczy przysluguje tylko pracownikowi zatrudnionymi na umowe o prace
    na czas nieokreslony
    3.pracownik nic nie musi robic ale liczy sie z tym, ze w razie zatargu z
    pracodawca po powrocie z wychowawczego bedzie zwolniony przy najblizszej
    okazji

    pozdrawiam

    Joanna (mama 10 miesiecznego Piotrka)

    Użytkownik Kinga <k...@b...adresu.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b6vdmg$jt8$...@n...onet.pl...

  • 3. Data: 2003-04-09 07:55:45
    Temat: Re: Urlop wychowawczy
    Od: "Quit" <q...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Joanna Grynfelder" <j...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:b70i6o$jie$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > 1.pracodawca nie moze sie nie zgodzic na wychowawczy ALE!
    > 2. wychowawczy przysluguje tylko pracownikowi zatrudnionymi na umowe o

    NIe zgodze sie. Prawo do urlopu wychowawczego przysluguje takze pracownicy
    zatr. na czas okreslony, ale nie dluzej niz do konca umowy

  • 4. Data: 2003-04-09 09:52:51
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Joanna Grynfelder <j...@g...pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:b70i6o$jie$...@i...gazeta.pl...
    > Witaj
    > 1.pracodawca nie moze sie nie zgodzic na wychowawczy ALE!

    bez ALE :-)

    Sandra

  • 5. Data: 2003-04-09 10:41:43
    Od: "Joanna Grynfelder" <j...@g...pl>

    Witam
    przyznaje sie do bledu, nie dopisalam tego w odpowiedzi

    pozdrawiam
    Joanna