  • 1. Data: 2003-04-08 18:52:34
    Temat: Asystent sędziego - ki diabeł?
    Od: "AW" <w...@w...pl>

    Szanowna Grupo,

    chodzi o wyjasnienie poniższego tekstu:
    "Kto może zostać asystentem sędziego?

    Na stanowisku asystenta sędziego może być zatrudniony obywatel polski
    korzystający z pełni praw cywilnych i obywatelskich, nieskazitelnego
    charakteru, który uzyskał tytuł magistra prawa i przepracował rok na
    stanowisku praktykanta."

    o co chodzi z tym praktykantem? I przede wszystkim - jak mozna nim zostać?

    pozdrawiam.
    Anna

  • 2. Data: 2003-04-09 07:16:53
    Temat: Odp: Asystent sędziego - ki diabeł?
    Od: "Joanna Grynfelder" <j...@g...pl>

    Witaj
    przewaznie asystentami sedziego zostaja osoby w trakcie aplikacji albo ci
    po aplikacji sedziowskiej, dla ktorych w sadzie nie ma etatu

    Joanna

    Użytkownik AW <w...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b6v4v6$rih$...@a...news.tpi.pl...

  • 3. Data: 2003-04-09 08:03:40
    Od: "Marcin" <v...@b...gnet.pl>

    to beznadzieja!!! jak mam się dostać na aplikację bez pleców i bez kasy. Już
    się przekonałem, że wiedza.

  • 4. Data: 2003-04-09 10:43:06
    Od: "Joanna Grynfelder" <j...@g...pl>

    bdw
    asystent sedziego w Katowicach zarabia..800 PLN

    Joanna
    Użytkownik Marcin <v...@b...gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b70k3h$9qj$...@a...news.tpi.pl...

  • 5. Data: 2003-04-09 16:23:36
    Temat: Re: Asystent sędziego - ki diabeł?
    Od: "AW" <w...@w...pl>

    > przewaznie asystentami sedziego zostaja osoby w trakcie aplikacji albo ci
    > po aplikacji sedziowskiej, dla ktorych w sadzie nie ma etatu

    Czyli musze byc aplikantem sedziowskim zeby zostac asystentem sedziego? To
    troche bez sensu...

    pozdrawiam. Anna

  • 6. Data: 2003-04-09 17:04:07
    Od: "Hoobert" <h...@i...pl>

    > o co chodzi z tym praktykantem? I przede wszystkim - jak mozna nim zostać?
    >
    > pozdrawiam.
    > Anna

    Trzeba zgłosić się do prezesa sądu z prośbą o przyjęcie na praktykę i po
    roku można starać się o stanowisko asystenta.

    Pozdrawiam Hoobert