  • 1. Data: 2006-08-07 17:08:57
    Temat: Urlop macierzynski i wychowawczy
    Od: ELCO <t...@n...pisz.pl>

    Witam! 23 czerwca urodzilam dziecko, pracuje zawodowo i umowe mam do
    konca 2006 roku. Czy po zakonczeniu urlopu macierzynskiego pracodawca ma
    obowiazek dac mi jeszcze urlop wypoczynkowy za rok 2006? Czy musze
    zglaszac mu to, badz pisac jakis wniosek? Jesli tak to w jakim odstepie
    czasu od terminu urlopu? Czy jesli umowa konczy mi sie z dniem 31
    grudnia 2006 roku to moge po wykorzystaniu urlopu wypoczynkowego zlozyc
    wniosek o urlop wychowawczy przynajmniej na te pare tygodni? Czy
    pracodawca ma prawo mi tego odmowic?
    Dziekuje i pozdrawiam!