  • 1. Data: 2002-09-06 06:49:09
    Temat: Urlop macierzyński
    Od: "Gonzola" <g...@w...pl>

    Witam wszystkich !!!
    Krótkie pytanie na które nie mogę znalęźć odpowiedzi:
    Czy w trakcie trwania urlopu macierzyńskiego można podjąć dodatkową pracę u
    innego pracodawcy (nie tego który udzielił urlopu)
    Jeśli tak to od kiedy, czy są jakieś ograniczenia finansowe (np jak w
    przypadku emerytów), jaka jest podstaw prawna regulująca to.

    Z góry dziękuję za odpowiedzi
    Andrzej

  • 2. Data: 2002-09-06 16:33:41
    Temat: Re: Urlop macierzyński
    Od: kingurek <k...@p...fm>

    Gonzola wrote:
    > Witam wszystkich !!!
    > Krótkie pytanie na które nie mog? znal? 1/4 ae odpowiedzi:
    > Czy w trakcie trwania urlopu macierzy?skiego mo?na podj?ae dodatkow? prac? u
    > innego pracodawcy (nie tego który udzieli? urlopu)
    > Je?li tak to od kiedy, czy s? jakie? ograniczenia finansowe (np jak w
    > przypadku emerytów), jaka jest podstaw prawna reguluj?ca to.
    >
    > Z góry dzi?kuj? za odpowiedzi
    > Andrzej

    jesli pracodawca zauwazy ze urlop jest wylorzystywany w niewlasciwy
    sposob to po prostu Ci go cofnie