  • 1. Data: 2005-02-07 11:22:35
    Temat: Urlop - jak to liczyć?
    Od: "Romek" <r...@v...pl>

    Witam

    Jestem osobą niepełnosprawną (2 gr.) Zatrudnienie na pól etatu. Księgowa nie
    potrafi mi powiedziec ile mi przysluguje urlopu, i ile to bedzie na godziny (20
    dni normalnego+10 rehab.) Pomozcie...

    Romek

  • 2. Data: 2005-02-07 11:28:14
    Temat: Re: Urlop - jak to liczyć?
    Od: "fart" <a...@w...pl>

> [...]
    > nie
    > potrafi mi powiedziec ile mi przysluguje urlopu, i ile to bedzie na

    a jak pracujesz .. Twoj tygodniowy rozkład czasu pracy jest mi potrzebny,
    jeśli jest stały oczywiście

    pozdrawiam]
    fart

  • 3. Data: 2005-02-07 11:49:43
    Od: r...@v...pl

    > a jak pracujesz .. Twoj tygodniowy rozkład czasu pracy jest mi potrzebny,
> [...]
    wt 10-16
    sr 12-16
    czw 10-16

    To jest 20 godzin, bo oni nie wiedzieli, ze caly etat dla inwalidy to 35 a nie
    40 godzin. Powiedz raczej jak to sie liczy, jaka jest regułka.

  • 4. Data: 2005-02-07 14:58:38
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > To jest 20 godzin, bo oni nie wiedzieli, ze caly etat dla inwalidy to 35 a
    > nie
    > 40 godzin. Powiedz raczej jak to sie liczy, jaka jest regułka.

    co by nie udawać mądrzejszego kretyna .. niż się nie jest to:
    taki był stan ....
    postaram się doszukać rozwiązania

    http://www.gazetaprawna.pl/forum/temat.php?id_temat=
    10376&id_dzial=1

  • 5. Data: 2005-02-07 15:55:03
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    to taaaaaaa

    jak masz przepracowany rok u przedsiębiorcy ... czyli zakładowy staż Twojej
    pracy wynosi ponad rok to:
    przysługuje Ci połowa urlopu taryfowego, oraz połowa urlopu wypoczynkowego
    przysługującego Ci z tytułu niepełnosprawności....

    chyba teraz jasno napisałem

    pozdrawiam
    fart

    kuna molek dwie ustawy wchodzą w grę .. z tym urlopem :))