    From: "Piotr" <p...@k...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Urlop i telefony w trakcie.
    Date: Tue, 24 Aug 2010 17:07:18 +0200

    Witam
    Jak to jest z "dostępnością telefoniczną" pracownika w trakcie urlopu? Mam
    telefon komórkowy prywatny, znany wszystkim w pracy. Czy muszę na urlopie
    mieć go zawsze przy sobie, żeby mój wielce szanowny szef mógł mi dupsko
    zawracać pierdołami? Wydaje mi się że nie, on twierdzi inaczej, dziś miałem
    bardzo nieprzyjemną rozmowę z pretensjami czemu od tygodnia nie może się do
    mnie dodzwonić. Faktem jest że telefon z premedytacją schowałem i oddawałem
    się słodkiemu lenistwu, tzn malowałem mieszkanie ;-D. I waliło mnie czy ktoś
    dzwoni. To jest moja prywatna komórka i mogę dać ją psu do zjedzenia nawet
    jak fantazja zaatakuje. Szef jednak ma inne pomysły na życie, tylko czy
    słuszne? Podpowiedzcie jakieś argumenty, bo czuję że po powrocie do roboty
    będzie ciąg dalszy.

    Piotr