  • Data: 2010-08-24 15:35:20
    Temat: Re: Urlop i telefony w trakcie.
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr wrote:

    > Witam
    > Jak to jest z "dostępnością telefoniczną" pracownika w trakcie
    > urlopu? Mam telefon komórkowy prywatny, znany wszystkim w pracy. Czy
    > muszę na urlopie mieć go zawsze przy sobie, żeby mój wielce szanowny
    > szef mógł mi dupsko zawracać pierdołami? Wydaje mi się że nie, on
    > twierdzi inaczej, dziś miałem bardzo nieprzyjemną rozmowę z
    > pretensjami czemu od tygodnia nie może się do mnie dodzwonić. Faktem
    > jest że telefon z premedytacją schowałem i oddawałem się słodkiemu
    > lenistwu, tzn malowałem mieszkanie ;-D. I waliło mnie czy ktoś
> [...]

    Trudno wymyślić inne argumenty niż sugestia żeby strzelił sobie
    baranka...

    Twój prywatny telefon to prywatny telefon.
    Służbowy zresztą też możesz zostawić na biurku w pracy, jak wyjeżdżasz
    na urlop. Ba, możesz go zostawiać jak wychodzisz po dniu pracy...

    Jak ma pilną sprawę, może przyjechać, powiadomić listem poleconym albo
    gołębiem pocztowym.

    Nie ma obowiązku pozostawania w stałym kontakcie z pracodawcą w czasie
    urlopu ani w czasie wolnym od pracy.

    --
    Pozdro
    Massai