  • 1. Data: 2005-02-10 17:27:32
    Temat: Urlop/Ekwiwalent - 1 praca na umowę o pracę
    Od: "vonnegut79" <v...@p...onet.pl>

    Witam,

    Moja dziewczyna przez 4 lata pracowała na umowę - zlecenie dla 1 z banków. W
    pełnym wymiarze godzin ( w zasadzie jak na etacie- ale mniejsza o to). Po
    miesiącu na bezrobotnym została zatrudniona po raz pierwszy w życiu na umowę
    o pracę. Okres próbny - 3 miesięczny. W tym czasie była już absolwentką
    studiów zaocznych licencjackich. Nie przedłużono z nią jednak umowy o pracę
    i z dniem wygaśnięcia stosunek pracy ustał.

    Pytanie :) A w zasadzie pytania...

    Czy ma prawo ubiegać się o wypłatę ekwiwalentu za niewykorzystany urlop ?
    Jeśli tak to jaka to ilość dni ? I ile czasu ma pracodawca na wypłatę
    takiego ekwiwalentu ?

    Z góry dzięki za odpowiedź :)

    Pozdrawiam

    Vonn

  • 2. Data: 2005-02-10 18:36:29
    Temat: Re: Urlop/Ekwiwalent - 1 praca na umowę o prac
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "vonnegut79" <v...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cug5sh$j3s$1@nemesis.news.tpi.pl...

    (...)
> [...]
    urlop ?
    > Jeśli tak to jaka to ilość dni ? I ile czasu ma pracodawca na

    Do udzielenia odpowiedzi na te pytania konieczna jest informacja: od
    kiedy .... do kiedy ..... ta osoba pracowała na podstawie umowy o
    pracę.

    wa

  • 3. Data: 2005-02-10 18:43:30
    Od: "vonnegut79" <v...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wektor" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Do udzielenia odpowiedzi na te pytania konieczna jest informacja: od
    > kiedy .... do kiedy ..... ta osoba pracowała na podstawie umowy o
    > pracę.

    Od 2.11.2004 do 31.01.2005 roku.... :)

    Vonn

  • 4. Data: 2005-02-10 19:29:39
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "vonnegut79" <v...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cuga20$o4b$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Od 2.11.2004 do 31.01.2005 roku.... :)

    Ponieważ 01.11.2004 r. był dniem świątecznym to wymiar urlopu
    wypoczynkowego a) za 2004 r.: 2/12 x 20 dni = 4 dni (po
    zaokrągleniu),
    b) za 2005 r.: 1/12 x 20 dni = 2 dni (po zaokrągleniu).

    W wyniku zaokrągleń w górę na przełomie lat w ten sposób zyskuje się 1
    dzień.
    Ale co najmniej 5 dni urlopu przysługiwałoby, gdyby cały okres 3
    miesięcy pierwszej pracy przypadał w jednym roku: albo w 2004, albo w
    2005.
    Wówczas obliczenie byłoby następujące: 3/12 x 20 dni = 5 dni.

    wa

  • 5. Data: 2005-02-10 19:37:53
    Od: "vonnegut79" <v...@p...onet.pl>

    Wielkie dzięki za odpowiedź :)

    Pozdrawiam w imieniu swoim i dziewczyny.

    Vonn