  • 1. Data: 2004-05-15 10:54:32
    Temat: Urlop
    Od: "Karol" <s...@o...pl>

    Czesc
    Załóżmy, że pracuję w jednej sporej firmie, która robi wszystko zgodnie z prawem.
    Mam umowę na miesiąc, potem siedzę w domu miesiąc i znów idę na miesiąc do pracy.
    Czy urlop który wypracowuję (chyba 2 dni na miesiąc) przechodzi, czy wypłacany jest
    na koniec każdej umowy ekwiwalent ?

  • 2. Data: 2004-05-15 14:37:03
    Temat: Re: Urlop
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Sat, 15 May 2004 12:54:32 +0200, na pl.soc.prawo, Karol napisał(a):

    > Czesc
    > Załóżmy, że pracuję w jednej sporej firmie, która robi wszystko zgodnie z prawem.

    Jeżeli robi zgodnie z prawem to co miesiąc dostajesz świadectwo pracy na
    którym jest napisane ile dni urlopu wykorzystałeś lub ile Ci wypłacili to
    obojętne, jest tak?
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)

  • 3. Data: 2004-05-16 13:57:37
    Od: "Karol" <s...@o...pl>

    Użytkownik "MEva" <x...@x...pl> napisał w wiadomości
    > Jeżeli robi zgodnie z prawem to co miesiąc dostajesz świadectwo pracy na
    > którym jest napisane ile dni urlopu wykorzystałeś lub ile Ci wypłacili to
    > obojętne, jest tak?

    Jeszcze nie wiem - maja minie brać na trudniejsze chwile - teraz robię do
    końca miesiąca - potem może jakiś sierpień itd. - ale chciałbym pojechać w
    sierpniu na urlop i nie wiem czy będę miał choć 1 dzień. Czyli będą mi albo
    wypłacać, albo będę wykorzystywał sukcesywnie - więc w sierpień zaczynam z
    czystym kontem urlopowym ?

  • 4. Data: 2004-05-17 11:36:12
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Sun, 16 May 2004 15:57:37 +0200, na pl.soc.prawo, Karol napisał(a):
    > wypłacać, albo będę wykorzystywał sukcesywnie - więc w sierpień zaczynam z
    > czystym kontem urlopowym ?

    Tak, jeżeli przerwa w zatrudnieniu będzie większa jak miesiąc.
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)