  • 1. Data: 2002-07-02 06:43:28
    Temat: Urlop
    Od: "romullus" <r...@i...net.pl>

    Witam,

    Prace rozpoczeta w 2001 16 stycznia. Przy rozpoczeciu powiedzieli mi ze nie
    przysluguje mi w 1 roku urlop ale moge akonto wykorzystac sobie z przyszlego
    roku. Wyliczyli ze mam 20 dni. Ukonczylem technikum oraz Policealne Studium
    Informatyczne w sumie 7 lat.
    Czy to jest tak jak mi powiedzieli w ksiegowosci czy laduja mnie w balona?

    --
    ====
    Romullus aus Ruda OS

  • 2. Data: 2002-07-02 13:18:36
    Temat: Re: Urlop
    Od: "Gustafo" <g...@w...pl>

    > Urlop platny przysluguje ci po przepracowaniu 6 miesiecy w wysokosci 10
    dni.
    > Urlop bezplatny mozesz wziac zawsze, o ile zgodzi sie pracodawca.

    A po przepracowaniu 1,5 roku ile przysluguje?

  • 3. Data: 2002-07-02 14:01:56
    Od: "DC" <w...@n...szkola.net>

    Gustafo napisał(a) w wiadomości: ...

    >dni.
    >>

    >A po przepracowaniu 1,5 roku ile przysluguje?

    18 lub 20 dni - zalezy jaka szkole skonczyles

  • 4. Data: 2002-07-02 16:43:54
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 2 Jul 2002 16:01:56 +0200, "DC"
    <w...@n...szkola.net> zakodował:

    >18 lub 20 dni - zalezy jaka szkole skonczyles

    Nie koniecznie. Zależy, jak to wygląda względem lat kalendarzowych.
    Prawo do pierwszego pełnego urlopu nabywa się po _przepracowaniu_
    roku, a każdy następny 1 stycznia następnego roku. Czyli jak ktoś
    zaczyna pracę 2 stycznia, to prawo do 1 urlopu nabywa 1 stycznia
    następnego roku, a następny rok później, czyli po 1,5 roku ma tylko 1
    pełny urlop.
    Jeżeli jednak zaczyna pracę 1 stycznia, to prawo do 1 pełnego urlopu
    nabywa 31 grudnia, a następnego dnia już prawo do następnego pełnego
    urlopu. Czyli po 1,5 roku ma prawo do 2 pełnych urlopów.

  • 5. Data: 2002-07-03 08:58:34
    Od: "Gustafo" <g...@w...pl>

    > 18 lub 20 dni - zalezy jaka szkole skonczyles

    Skończylem liceum techniczne i teraz studiuję zaocznie...

  • 6. Data: 2002-07-03 12:33:26
    Od: "DC" <w...@n...szkola.net>

    >Skończylem liceum techniczne i teraz studiuję zaocznie...

    Zakladajac ze nauka w twoim liceum technicznym trwa 4 lata, to po
    przepracowaniu 1,5 roku przysluguje ci 18 dni urlopu. Jesli nauka trwala 5
    lat, masz 20 dni.

  • 7. Data: 2002-07-04 07:26:31
    Od: "Gustafo" <g...@w...pl>

    Dzieki bardzo, o to mi chodzilo