  • 1. Data: 2002-07-01 21:23:53
    Temat: Jak wyglada obrót wierzytelnosciami..?
    Od: "HaTeMeL" <h...@s...pl>

    Witam
    Ostatnio spotkalem sie z dlugiem (wierzytelnoscia) jaki ma jakas firma wobec
    mojego sasiada, zainteresowalo mnie to.
    Czy ktos muglby mi wyjasnic jak to wyglada.
    Czy aby obracac wierzytelnosciami ,kupowac je , sprzedawac to trzeba
    zakladac firme, czy moze osoba fizyczna terz moze kupowac i sptrzedawac
    dlugi,
    jak to wyglada ??????
    Czy od tego placi sie jakies specjalne podatki ????
    HaTeMeL
    h...@s...pl

  • 2. Data: 2002-07-02 06:48:22
    Temat: Re: Jak wyglada obrót wierzytelnosciami..?
    Od: "kesser" <k...@w...pl>

    Użytkownik HaTeMeL <h...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:afqhsv$mi5$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > dlugi,
    > jak to wyglada ??????
    > Czy od tego placi sie jakies specjalne podatki ????

    Mozesz wierzytelnosc nabyc jako osoba fizyczna
    Idziesz do kogos kto sprzedaje taka wierzytelnosc dajesz mu kase a on ci
    papiery mowiace o dlugu.(kto komu ile za co i kto komu wierzytelnosc
    sprzedaje)
    Wierzytelnosc moze byc sprzedana bez wiedzy dluznika.
    To tak po krotce.
    Co do podatku to nic nie wiem a kogo nie pytam to kazdy ma swoja wersje.
    Moze dltego ze u umnie jest to specyficzny sposob nabywania wierzytenosci.
    k...@w...pl