  • 11. Data: 2020-04-01 00:02:32
    Temat: Re: Uregulowanie kontaktów z dziadkami.
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-03-31 o 23:16, m4rkiz pisze:

    > skoro mogą musieć płacić alimenty to mogą też mieć widzenia, naturalna
    > konsekwencja

    W jednym sądzie rodzinnym jakieś k-wy wzięły łapówkę.Matka powiedziała
    NIE (żeby dzieciak się na nic nie mógł swojej babci poskarzyć, a matka
    przyprowadzała do domu róznych alfonsów. Wnuczek jako tako potrafił już
    mówić), adwokatka-radca prawny -pierwsza k-wa pisała sobie e-maile do
    matki, a od babci wzięła sporo pieniędzy za reprezentowanie w sądzie i
    taka babcia nie mogła nic powiedzieć w sądzie. Natomiast sędzia z dwoma
    swoimi koleżankami w togach to koleżanki tej radcy prawnej-jak dla mnie
    to złodziejki i oszustki.
    Poszłam po jakimś czasie ze znajomą (ta babcia) do Rzecznika Praw
    Obywatelskich. Pracownice powiedziały, że to jest karygodne i
    zaproponowały napisanie pisma do sądu o nowe rozpatrzenie sprawy. Babcia
    powiedziała, że się jeszcze zastanowi, bo pisma to ona sama potrafi
    pisać i żałowała, że wzięła oszustkę adwokatkę do sprawy. Gdyby nie ta
    adwokatka to i pewnie skład sędziowski byłby inny i babcia mogłaby
    mówić. Szkoda nawet słów pisać o tym kurestwie. Rzecznik Praw Dziecka
    nie raczył nawet odpisać i chyba nic o sprawie nie wiedział, bo na tej
    sprawie miał się stawić.
    Chyba te panie z obsługi pism (może on nazywaja się asystentki) też
    dostały jakiś szmal i rzecznikowi tych pism nie dały tylko zniszczyły.
    Tak mogło być. A w ogóle ten Rzecznik Praw Dziecka nie powinien być
    Rzecznikiem, ale siedział na stołku 2 kadencje.
    Babcia tego wnuczka powiedziała, że jak wnuczek dorośnie to sam
    przybiegnie do niej, ale ona nie wie czy ten jej ukochany, mądry od
    małego rycerz i bohater zdąży, bo ona przez tyle lat raczej nie dożyje.

    --
    animka

  • 12. Data: 2020-04-01 01:06:02
    Od: n...@o...pl

    q...@t...no1 (Queequeg) napisał(-a):

    > Jest w ogóle możliwe, że taki wniosek by przeszedł? Rozumiem, że rodzic ma
    > prawo widywać się z dzieckiem, ale dziadkowie?

    dziadkowie też mają prawo

    > Tak czy inaczej -- idź z tym do prawnika, niech on prowadzi sprawę. Trochę
    > to kosztuje, ale będziesz miała pewność, że dziadkowie z zemsty nie
    > dostaną w swoje łapy twoich dzieci bez żadnej kontroli.

    jeżeli tamci nie wezmą prawnika to może być zbędne ze względu na koszty
    stawiam na 1 wizytę w miesiącu

  • 13. Data: 2020-04-01 01:08:42
    Od: n...@o...pl

    om>, l...@g...com
    napisał(-a):

    > Dla mnie ten wniosek też był szokiem. Ale jak się okazało mają do tego prawo.
    > Adwokata już załatwiam. Ale o całkowity zakaz widzeń podobno może być ciężko.

    będzie wręcz niemożliwe
    adwokata przemyśl, szkoda kasy jeżeli tamci nie biorą a nie ma żadnych innych
    roszczeń czy pretensji
    obstawiam że sąd zasądzi 1 wizytę w tygodniu i raczej na krócej i tylko pod
    twoim nadzorem (na to się szykuj i tego się domagaj)