  • 1. Data: 2004-02-11 09:59:09
    Temat: Uprawomocnienie wyroku
    Od: Jaytee <j...@o...pl>

    Witam!

    Sąd grodzki skazał mnie na grzywnę, nie chcę się odwoływać, w ciągu
    siedmiu dni od wyroku powinienem złożyć jakieś podanie w kancelarii aby
    uprawomocnił się wyrok, co powinno się w takim podaniu znajdować?

    --
    Pozdrowienia,
    Jaytee

  • 2. Data: 2004-02-11 15:30:38
    Temat: Re: Uprawomocnienie wyroku
    Od: "Funia" <e...@k...pl>

    Użytkownik "Jaytee" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > siedmiu dni od wyroku powinienem złożyć jakieś podanie w kancelarii aby
    > uprawomocnił się wyrok, co powinno się w takim podaniu znajdować?

    jak nie wniesiesz apelacji to wtedy właśnie się
    uprawomocni (z mocy pracwa, z upływem stosownego terminu)
    jak zaczniesz kombinować z jakimiś podaniami, to sędzia nie będzie wiedział
    co z tym zrobić i wtedy może to trochę potrwać

    Funia

  • 3. Data: 2004-02-11 16:52:59
    Od: " " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Termin do wniesienia apelacji wynosi 14 dni od momentu doręczenia wyroku
    (trzeba wnieśc do 7 dni wniosek o uzasadnienie wyroku), natomiast zażalenia(
    np. na koszty) do 7 dni. Jeżeli żadna strona nie wnosi apelacji to wyrok
    uprawamacnia się po 21 dniach. Można po upływie tego terminu złozyć wniosek o
    doręczenie wyroku.

  • 5. Data: 2004-02-11 17:04:08
    Od: Jaytee <j...@o...pl>

    Użytkownik Iwona napisał:
> [...]
    > uprawamacnia się po 21 dniach. Można po upływie tego terminu złozyć wniosek o

    Aha, czyli mam spokojnie czekać na wezwanie do zapłaty grzywny tak?
    Zakładając że żadna strona nie wniesie apelacji.

  • 6. Data: 2004-02-11 18:02:15
    Od: " " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Sądzę, że tak.

  • 7. Data: 2004-02-11 23:17:09
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    p...@g...SKASUJ-TO.pl wrote:
    > Termin do wniesienia apelacji wynosi 14 dni od momentu doręczenia wyroku

    nie wiemy jaki to był wyrok...

    KG

  • 8. Data: 2004-02-12 08:50:38
    Od: Jaytee <j...@o...pl>

    Użytkownik kam napisał:
    > nie wiemy jaki to był wyrok...

    Grzywna w wysokości 200 złotych,
    obwiniony za wykroczenie z art. 86 & 1 KW.