    From: "Tomek" <t...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Uprawnienia komornicze a splacony dlug
    Date: 2 May 2006 06:35:02 -0700

    Witam grupe.
    Mam problem. Moze ktos mi poradzi co z tym fantem zrobic.
    Przegralem sprawe sadowa w sadzie pracy.Pomijam fakt, ze w tej chwili
    nad
    dowodami w sprawie zlozonymi przez strone powodowa pracuje prokuratura
    (dowody falszowane). Powod (pracownik) mial adwokata. Sad zasadzil
    kwote do
    zaplaty. Kwota zostala zaplacona na konto w banku powoda, ktore to
    konto on
    sam mi podal na pismie. Po kilku tygodniach od zaplaty, dostaje pismo
    od
    komornika, w ktorym komornik wzywa mnie do zaplaty tejze kwoty na
    rachunek
    adwokata powoda. Wyslalem do komornika pismo, ze kwota zostala
    zaplacona na
    rachunek powoda jakis czas temu. Zalaczylem potwierdzenie. W dniu
    dzisiejszym dostaje poczta decyzje decyzje komornicza, w ktorej pisze,
    ze
    musze zaplacic koszty adwokata powoda (600 zl) za pismo wyslane do
    komornika
    oraz koszty komornicze w wys. ok. 2.500 zl. O co w tym wszystkim
    chodzi? Czy
    ktos potrafi mi to wytlumaczyc? Jakie dzialania powinienem podjac? Mam
    7 dni
    na odwolanie. Obawiam sie jednak, ze moje odwolanie nie bedzie
    skuteczne.
    Adwokat i komornik to dobrze znajome sobie osoby. Gdyby nie bylo
    podstaw,
    komornik nie robilby takich krokow.
    Licze na pomoc grupy. Za podpowiedzi serdeczne dzieki.
    Pozdrawiam
    Tomek