  • 1. Data: 2006-06-20 06:50:25
    Temat: Jak odzyskać pieniądze?
    Od: "ja" <2...@w...pl>

    Witam
    Mam problem, po ustaniu zatrudnienia w pewnej "śmiesznej" firnie nie
    otrzymałem wynagrodzenia . Po interwencji Inspekcji Pracy udało mi się
    uzyskać jedynie świadectwo pracy. Sprawa zakończyła się oczywiście w sądzie
    moją wygraną, ale cóż z tego. "Przedsiębiorczy pracodawca" ulotnił się jak
    kamfora i komornik w Lesznie, któremu zleciłem wyegzekwowanie wyroku
    sądowego stwierdził, że nic nie zdziała. Dziwne! Ja usiadłem kiedyś przed
    telefonem i o dziwo, udało mi się po godzinie namierzyć gdzieś w Nowej Hucie
    klienta. Gdy przekazałem tę informację komornikowi, ten stwierdził iż
    wykracza to poza jego możlwości terytorialne. No i co ja mam robić? Pozwolić
    by jakiś błazen grał mi na nosie i zmarnować swój wkład pracy, czy też
    istnieje jakaś inna możliwość ściągnięcia należnego mi wynagrodzenia?
    Pomóżcie