  • 1. Data: 2007-04-12 10:22:33
    Temat: Strona podajaca zmiany w prawie
    Od: "scaut.00 " <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,
    czy jest moze jakas strona w necie na ktorej bylyby wykazane zmiany powstale
    w prawie ( czy komunikacyjnym czy podatkowy handlowym itp).
    Bo sporo nowinek sie pojawia i powinna byc stronka gdzie mozna wejsc i
    poczytac co sie zmienilo np od 1 stycznia 2007 roku.

    I nie piszczie mi ze google - bo nic nie wyskakuje.

  • 2. Data: 2007-04-12 10:31:32
    Temat: Re: Strona podajaca zmiany w prawie
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    scaut.00 napisał(a):

    > czy jest moze jakas strona w necie na ktorej bylyby wykazane zmiany powstale
    > w prawie

    Czytaj sobie codziennie w internecie "żółty dodatek" do Rzeczpospolitej.
    Dziś tu:
    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_070412/p
    rawo/

    Na samym dole masz link "już obowiązują" ...

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 3. Data: 2007-04-12 19:01:43
    Od: Bungo <b...@g...pl>

    scaut.00 napisał(a):
> [...]
    > poczytac co sie zmienilo np od 1 stycznia 2007 roku.
    >
    > I nie piszczie mi ze google - bo nic nie wyskakuje.

    prawie wszystko u >producenta<:
    http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html

    ==>> pozdrawiam:-)
    ==>> Bungo