    From: armar <a...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Upierdliwa prokurator zaskarża wyrok uniewinniający
    Date: Wed, 01 Oct 2008 22:39:45 +0200

    Witam

    Miałem sprawę karną z art 207 par 1 KK wymyśloną przez ex-małżonkę
    na potrzeby pozbawienia mnie praw rodzicielskich.
    Przyznałem się w Sądzie, że dałem kilka klapsów synowi
    - ponoć to już nie jest środek wychowawczy dla ojców.
    Aby było śmieszniej zgłosiłem na policji, że ex-żona
    bije syna pasem (tolerowałem dopóki nie polała się krew z głowy
    od metalowej sprzączki - czasami i ją wyprowadza z równowagi).
    Dostałem pismo z prokuratury, że matka może bić dziecko pasem,
    a sprzączką dostał przypadkiem, gdy wyciągała pasek ze spodni
    (trzeba być Prokuratorem, by wyciągać pasek ze szlufek
    trzymając za drugi koniec, a nie właśnie za sprzączkę).
    Aha - znęcałem się też nad rodziną, gdyż gdy się dowiedziałem
    o jej gachu wymsknęło mi się w złości "kurwo" i "szmato",
    a nawet ją uderzyłem w twarz...

    Właściwie nadal mam sprawę karną, gdyż uniewinniający mnie
    wyrok Sądu Okręgowego został zaskarżony apelacją
    pani Prokurator Małgorzaty K. z Krakowa
    (prosiłbym o kontakt osobę, która może podejrzewać
    z jakiego powodu tak usilnie usilnie stara się
    dokuczać mężczyznom - a na pewno Sędziemu i mi).
    Niemniej jednak mam pytania:

    1. Jeśli Prokurator nie powoływał osoby na świadka,
    ewentualnie powoływał, ale Sędzia odrzucił taki wniosek,
    to czy fakt niepowołania takiej osoby może być podstawą
    do zaskarżenia wyroku?
    (ponoć na podstawie art. 167 kp i 352 kpk)

    2. Czy prokurator może przesłuchiwać małoletniego
    syna oskarżonego bez poinformowania o przesłuchaniu
    i bez obecności obrońcy oskarżonego?
    Jakie to ma skutki prawne, jeśli tuż po takim przesłuchaniu
    okazuje się, że lekarz wydaje opinię odmowną
    na temat ponownego przesłuchania małoletniego,
    tym razem w obecności obrońcy?

    3. Szukam dobrego (i naprawdę taniego) adwokata z Krakowa,
    a po odpowiedzi z Prokuratury w sprawie bicia przez matkę pasem
    jedenastolatka zwyczajnie nie wiem co dalej robić...
    Aha - uprzedzam, że wedle opinii (jakiej nie widziałem
    na oczy, ale Prokurator tak wypisała) mam zaburzenia osobowości
    i na tym tle zaburzenia adaptacyjne i zachowania.

    --
    Pozdrawia Marek

    P.S. Przepraszam jeśli u kogoś ta wiadomość pokaże się
    wraz z wycofaną z powodu błędów na groups.google.pl