  • 1. Data: 2006-05-03 15:37:55
    Temat: Unijne doplaty do zalesien
    Od: "pluton_" <p...@p...onet.pl>

    Witam,

    nie moge sie dogooglowac do konkretnych liczb,
    moze Wy pomozecie ?

    Jakie sa doplaty unijne do zalesionego hektara i ile trzeba
    miec hektarow, zeby takowe uzyskac ?

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 2. Data: 2006-05-03 17:02:49
    Temat: Re: Unijne doplaty do zalesien
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 03.05.2006 pluton_ <p...@p...onet.pl> napisał/a:

    > nie moge sie dogooglowac do konkretnych liczb,
    > moze Wy pomozecie ?
    >
    > Jakie sa doplaty unijne do zalesionego hektara i ile trzeba
    > miec hektarow, zeby takowe uzyskac ?

    Niejaki Piskorski będzie miał na ten temat najświeższe informacje... ;)
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 3. Data: 2006-05-03 18:19:15
    Od: "pluton_" <p...@p...onet.pl>

    > Niejaki Piskorski będzie miał na ten temat najświeższe informacje... ;)

    Ten, co wykopal tunel pod trawa w cenie tunelu pod kanalem LaManche ?

    Teraz lepiej do niego nie dzwonic, bo albo kaczki mnie zamkna za
    kontakty z (bylymi) POwcami, albo - jak sie piskorz zapisze
    do pisuaru - kaczki mnie zamkna za atakowanie qmpla.

    pozdrawiam
    pluton

  • 4. Data: 2006-05-03 18:31:45
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

> [...]

    > kontakty z (bylymi) POwcami, albo - jak sie piskorz zapisze
    > do pisuaru - kaczki mnie zamkna za atakowanie qmpla.

    A tak poważniej, to szereg firm zajmuje się doradztwem w/s unijnych dopłat,
    bo im za to płacą (z budżetu, czy jakichś funduszy...). Możesz się także
    dowiedzieć w swojej lokalnej Agencji Rozwoju Regionalnego.

    Słyszałem, że ponoć te dopłaty obowiązują max. do 30 ha - albo to nieprawda,
    albo Piskorski ma jakiś sprytny patent, że spodziewa się dopłat do 300 ha...
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 5. Data: 2006-05-03 22:33:40
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Wed, 3 May 2006 17:37:55 +0200, pluton_ napisał(a):

    > nie moge sie dogooglowac do konkretnych liczb,
    > moze Wy pomozecie ?
    > Jakie sa doplaty unijne do zalesionego hektara i ile trzeba
    > miec hektarow, zeby takowe uzyskac ?
    Coś słabo guglujesz, może najpierw zapytaj na właściwej grupie, poczytaj
    KŚ, albo co?
    Na minrol.gov.pl masz (wprawdzie wolno jakby na ręcznym ta witryna
    chodziła) wszytko ładnie i przystępnie jak dla rolnika opisane.
    Poguglaj też np. za Dz.U z 2004r. Nr 187 poz. 1941 (zmiany!) i poz. 1929
    (też zmieniane).
    W skrócie i z pamięci:
    jednorazowo: przec. 4440 zł
    przez 5 lat: ok. 400zł
    przez 20 lat: ok. 1400zł dla rolnika (pow. 20% dochodów z rolnictwa) i ok.
    400 zł dla pozostałych.
    Kwoty orientacyjne, tylko dla PROW do 2006 roku. Następna 6-latka unijna
    planuje powyższe nieco inaczej.
    Po szczególy na minrol.gov.pl, isip.sejm.gov.pl do najnliższego ODR albo
    nadleśnictwa z FAPA-owskim dordcą zalesieniowym (za darmo).

    --
    pozdro
    poreba

  • 6. Data: 2006-05-04 18:56:55
    Od: "pluton_" <p...@p...onet.pl>

    wielkie dzieki wszystkim

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 7. Data: 2006-05-04 20:08:26
    Od: RB <t...@t...tst.pl>

> [...]
    > albo Piskorski ma jakiś sprytny patent, że spodziewa się dopłat do 300 ha...

    Chodzi o to żeby nie zalesić wszystkiego bo się cofniemy o kilkaset lat.