1. Data: 2006-05-03 13:57:47
Temat:DŁUŻNICY
Od:"grupa" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

prosze o opinie na temat treści strony
www.prawnik.neostrada.pl
dziekuje za opinie,
pozdrawiam
[AS]

dotyczy: pomocy dla dluznikow

2. Data: 2006-05-03 14:09:02
Temat:Re: DŁUŻNICY
Od:balmer <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hikikomori San wrote:

> tresci ine da sie czytac bo wszystko jest tak kolorystycznie dobrane, ze
> zamknalem strone tak szybko jak ja otworzylem...

potwierdzam :-(

3. Data: 2006-05-03 14:13:30
Od:Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

--

_____________________________________________r_e_k_l
_a_m_a______

4. Data: 2006-05-03 19:44:07
Od:"Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

grupa [###pełn...@g...pl.###] napisał:
> prosze o opinie na temat treści strony

A tam jest jakaś treść? Bo ja widzę tylko jakąś reklamę, z której
wynika że chcieli byście reprezentować dłużników. Reszta linków
nieaktywna.

5. Data: 2006-05-04 04:08:00
Od:MarcinJM <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

grupa napisał(a):
> prosze o opinie na temat treści strony
> [...]

Jebie kolorami po oczach, a ponadto jest chyba jakis mocno wstepny projekt?
Wiekszosc linkow nie dziala (chyba, ze to "wina" fierefoksa).
Zenujace.

MarcinJM
____________________________
gg: 978510 skype: marcin.jm

6. Data: 2006-05-04 07:14:58
Od:Herbi <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 4 maj o godzinie 06:08, na pl.soc.prawo, MarcinJM napisał(a):

> Jebie kolorami po oczach, a ponadto jest chyba jakis mocno wstepny projekt?
> Wiekszosc linkow nie dziala

Czy JEDEN - to większość? :D
Jest tam li tylko jeden *link* prowadzący do "prawnik.astar.pl" - gdzie
masz "kopię" strony umieszczonej na serwerze "neostradowym"
(albo odwrotnie)

--
Herbi
04-05-2006 09:14:56

7. Data: 2006-05-04 07:28:42
Od:Otto von Falkenstein <F...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

grupa napisał(a):
> prosze o opinie na temat treści strony
> [...]

Na śmietnik!

1. źle ustawiona szerokość strony - w firefoxie się rozjeżdża
2. nagłówek ma zbyt duzy kontrast i razi. Zmień czysto biały kolor na
jakis odcień albo kolor liter na ciemnoszary. Przydałyby sie też wieksze
i grubsze litery
3. Jak chcesz mimo wszystko miec stronę w kolorze zgniłozielonym, to
linki powinny być w jakimś kolorze, który na nim widać
4. no i ta oczojebna żarówiasto zielona reklama też powinna zniknąć

--
Falkenstein
Recht und Ehre

8. Data: 2006-05-04 08:50:59
Od:MarcinJM <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Herbi napisał(a):

> Czy JEDEN - to większość? :D
> Jest tam li tylko jeden *link* prowadzący do "prawnik.astar.pl" - gdzie
> masz "kopię" strony umieszczonej na serwerze "neostradowym"
> (albo odwrotnie)

aktualnosci, archiwum, linki, ENGLISH
Wszystko z lewej pod "kancelaria", wszystko z prawej
Dziala jedynie kontakt na gorze. (chyba, ze to ozdobniki a nie linki,
ale wygladaja jak linki ;))

Moze to tylko tak pod firefoksem, ale to nie moje zmartwienie.

Dno dna

MarcinJM
____________________________
gg: 978510 skype: marcin.jm

9. Data: 2006-05-04 09:02:26
Od:"Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

grupa napisał(a):
> prosze o opinie na temat treści strony
> [...]

zmien barwy na czarne tlo, szare litery, dodaj obrazki ciezko pobitych
dluznikow, jakies plamki krwi na bokach strony, to co jest obecnie to
zenada, nie da sie czytac, nie da sie patrzec, oczy bola.

P.

10. Data: 2006-05-04 09:07:26
Od:Paweł <b...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "grupa" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> prosze o opinie na temat treści strony
> [...]

Pal licho Firefoxa i inne. Ale minimum przyzwoitości to by w zwykłym IE,
przy najczęsciej stosowanej rozdzielczości ekranu (1024x768) strona na
szerokość mieściła się na ekranie, a nie wymagała przewijania w poziomie.

--
Paweł
uwaga na hosting tpi.pl !!