  • 1. Data: 2006-05-03 13:57:47
    Temat: DŁUŻNICY
    Od: "grupa" <p...@g...pl>

    prosze o opinie na temat treści strony
    www.prawnik.neostrada.pl
    dziekuje za opinie,
    pozdrawiam
    [AS]

    dotyczy: pomocy dla dluznikow

  • 2. Data: 2006-05-03 14:09:02
    Temat: Re: DŁUŻNICY
    Od: balmer <w...@o...pl>

    Hikikomori San wrote:

    > tresci ine da sie czytac bo wszystko jest tak kolorystycznie dobrane, ze
    > zamknalem strone tak szybko jak ja otworzylem...

    potwierdzam :-(

  • 3. Data: 2006-05-03 14:13:30
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    --

    _____________________________________________r_e_k_l
    _a_m_a______

  • 4. Data: 2006-05-03 19:44:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    grupa [###pełn...@g...pl.###] napisał:
    > prosze o opinie na temat treści strony

    A tam jest jakaś treść? Bo ja widzę tylko jakąś reklamę, z której
    wynika że chcieli byście reprezentować dłużników. Reszta linków
    nieaktywna.

  • 5. Data: 2006-05-04 04:08:00
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    grupa napisał(a):
    > prosze o opinie na temat treści strony
> [...]

    Jebie kolorami po oczach, a ponadto jest chyba jakis mocno wstepny projekt?
    Wiekszosc linkow nie dziala (chyba, ze to "wina" fierefoksa).
    Zenujace.

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510 skype: marcin.jm

  • 6. Data: 2006-05-04 07:14:58
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 4 maj o godzinie 06:08, na pl.soc.prawo, MarcinJM napisał(a):

    > Jebie kolorami po oczach, a ponadto jest chyba jakis mocno wstepny projekt?
    > Wiekszosc linkow nie dziala

    Czy JEDEN - to większość? :D
    Jest tam li tylko jeden *link* prowadzący do "prawnik.astar.pl" - gdzie
    masz "kopię" strony umieszczonej na serwerze "neostradowym"
    (albo odwrotnie)

    --
    Herbi
    04-05-2006 09:14:56

  • 7. Data: 2006-05-04 07:28:42
    Od: Otto von Falkenstein <F...@g...pl>

    grupa napisał(a):
    > prosze o opinie na temat treści strony
> [...]

    Na śmietnik!

    1. źle ustawiona szerokość strony - w firefoxie się rozjeżdża
    2. nagłówek ma zbyt duzy kontrast i razi. Zmień czysto biały kolor na
    jakis odcień albo kolor liter na ciemnoszary. Przydałyby sie też wieksze
    i grubsze litery
    3. Jak chcesz mimo wszystko miec stronę w kolorze zgniłozielonym, to
    linki powinny być w jakimś kolorze, który na nim widać
    4. no i ta oczojebna żarówiasto zielona reklama też powinna zniknąć

    --
    Falkenstein
    Recht und Ehre

  • 8. Data: 2006-05-04 08:50:59
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Herbi napisał(a):

    > Czy JEDEN - to większość? :D
    > Jest tam li tylko jeden *link* prowadzący do "prawnik.astar.pl" - gdzie
    > masz "kopię" strony umieszczonej na serwerze "neostradowym"
    > (albo odwrotnie)

    aktualnosci, archiwum, linki, ENGLISH
    Wszystko z lewej pod "kancelaria", wszystko z prawej
    Dziala jedynie kontakt na gorze. (chyba, ze to ozdobniki a nie linki,
    ale wygladaja jak linki ;))

    Moze to tylko tak pod firefoksem, ale to nie moje zmartwienie.

    Dno dna

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510 skype: marcin.jm

  • 9. Data: 2006-05-04 09:02:26
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    grupa napisał(a):
    > prosze o opinie na temat treści strony
> [...]

    zmien barwy na czarne tlo, szare litery, dodaj obrazki ciezko pobitych
    dluznikow, jakies plamki krwi na bokach strony, to co jest obecnie to
    zenada, nie da sie czytac, nie da sie patrzec, oczy bola.

    P.

  • 10. Data: 2006-05-04 09:07:26
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "grupa" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > prosze o opinie na temat treści strony
> [...]

    Pal licho Firefoxa i inne. Ale minimum przyzwoitości to by w zwykłym IE,
    przy najczęsciej stosowanej rozdzielczości ekranu (1024x768) strona na
    szerokość mieściła się na ekranie, a nie wymagała przewijania w poziomie.

    --
    Paweł
    uwaga na hosting tpi.pl !!