  • 1. Data: 2002-07-17 13:37:16
    Temat: Unieważnienie przetargu przez wójta
    Od: "DarianJ" <d...@p...onet.pl>

    mam duży problem.
    startowłem w przetargu na wykonanie usług dla gminy, było kilku oferentów
    jednak ja go wygrałem (ze względu na najniższą cenę). Problem mój polega na
    tym że po 2 tygodniach czasu od rozstrzygnięcia przetargu został on
    unieważniony ponieważ zostały niedopełnione zasady formalne ustawy o
    zamówieniach publicznych a mianowicie zostal wysłany przez pracownika gminy
    fax z warunkami przetargu celem ogłoszenia w biuletynie. Jednak biuletyn nie
    zdążył tego ogłosić a przetarg został rozstrzygnięty bez sprawdzenia czy
    ogłoszenie sie ukazało. Wójt gminy dopatrzył się tego i unieważnił przetarg
    motywując to niedopełnieniem formalności przetargu i ogłosił nowy przetarg.
    Moja wygrana oferta została udostępniona pozostałym oferentom którzy znają
    dokładnie warunki jakie podałem w ofercie oraz co najważniejsze cenę jako
    zaoferowałem. Będę startowł ponownie w tym przetargu i zaproponuję te same
    warunki.
    I tu moje pytanie co będzie jeżeli ten przetarg przegram ?, czy będę mógł
    gdzieś zaskarżyć niedopatrzenie pracownika gminy i unieważnienie przetargu
    1?, czy będę mógł starać się o odszkodowanie z tego tytułu (wartość usług
    ok. 264tyśPLN).
    Jeżeli ktoś miał taki przypadek lub mógłby mi pomóc to bardzo proszę o
    podpowidź.
    z góry wszystkim dziękuję
    darian