  • 41. Data: 2006-07-03 17:17:28
    Temat: Re: Uniewaznienie malzenstwa
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    stern napisał(a):

    > i co się znów Kaczyńskiego czepiasz?

    To on ma 35 lat? :> Facet musiał mieć naprawdę ciężkie życie, skoro w
    tym wieku tak wygląda... Pewnie wpływ stresu. :P Nie zazdroszczę. :D

    # /George Orwell - Rok 1984/

  • 42. Data: 2006-07-03 17:25:48
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:e8bj9m$g9k$1@atlantis.news.tpi.pl Atlantis
    <m...@w...pl> pisze:

    > Jakbyś nie wiedział, to można mieć poglądy feministyczne będąc facetem,
    > istnieje coś takiego jak feminista, chociaż występują rzadko. :)
    Normalne - dewiacje są w każdym ekosystemie procentowo nieliczne. ;)

    > w dużym stopniu ja się akurat zgadzam z ich poglądami...
    No to co ja poradzę. Jest mi to wprawdzie obrzydliwe, ale będę głosował za
    tym abyś swoje poglądy mógł bezkarnie głosić.

    > A że częściej działają kobiety, to już wina wyłącznie tego, że żyjemy w
    > patriarchalnym społeczeństwie.
    E! nie przesadzaj, bo zaczniesz gadać jak radiomaryjec, tylko w drugą
    stronę.

    > Chociaż prawo pięknie gwarantuje równość płci, to w mentalności ludzi
    > trudniej to zakorzenić.
    Normalny, zdrowy opór organizmu społecznego przed próbą zaburzenia
    normalnych stosunków wewnętrznych tego organizmu. Równość płci - cóż to
    takiego jest za zjawisko?

    Jotte

  • 43. Data: 2006-07-03 17:59:29
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Jotte napisał(a):

    > Normalne - dewiacje są w każdym ekosystemie procentowo nieliczne. ;)

    Eee... Niech zgadnę, kolejny zwolennik młodzieży wszechpolskiej i
    boskiego Romana, który stawia znak równości pomiędzy feministką i
    lesbijką, gejem i pedofilem oraz anarchistą i zwolennikiem SLD? Jeśli
    tak, to naprawdę gratuluje szerokich horyzontów i ogromnej wiedzy. :)

    > No to co ja poradzę. Jest mi to wprawdzie obrzydliwe, ale będę głosował
    > za tym abyś swoje poglądy mógł bezkarnie głosić.

    Że niby co? Jakich poglądów? To coś złego, że chciałbym aby zarówno
    kobieta jak i mężczyzna mogli się realizować zawodowo, otrzymując za
    wykonanie takiej samej pracy jednakową pensję? To coś złego, że
    sprzeciwiam się przedmiotowemu traktowaniu kobiet, głęboko
    zakorzenionemu w naszej kulturze?
    Widzę, że jesteś jednym z tych, którzy najchętniej przekreśliliby cały
    ruch feministyczny, odebrali kobietom prawa wyborcze i pozamykali je w
    swoich domach... Jeśli tak, to jeszcze raz gratuluję wrażliwości i
    szerokich horyzontów...

    > Normalny, zdrowy opór organizmu społecznego przed próbą zaburzenia
    > normalnych stosunków wewnętrznych tego organizmu. Równość płci - cóż to
    > takiego jest za zjawisko?

    NORMALNYCH? Chwilę? Co nazywasz normalnym?
    Tylko dlatego, że kilka tysięcy lat temu banda przygłupich pakerów
    zaczęła chodzić z zaostrzonymi kijami i tarczami i biegać w grupie
    nabijając na te kije członków sąsiedniej grupy, zorganizowanej na
    podobnych zasadach i w związku z tym nadawać prawa obywatelskie czy
    dzielić "obowiązki" nie musi wcale znaczyć, że mamy się trzymać tego
    chorego systemu.
    Patriarchat wyrósł na wojnach i wzajemnym mordowaniu się, taka jest
    prawda. :) Jeśli pasuje Ci taki układ - ok, nie mam sprawy, ale mnie w
    WASZE wojny nie mieszajcie i nie budujecie w oparciu o nie systemu wyzysku.

    # /George Orwell - Rok 1984/

  • 44. Data: 2006-07-03 18:12:34
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Idiom napisał(a):
    > Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał w wiadomości

    > Mało tego... Na 35 letniego rozwodnika patrzę mniej podejrzliwie niż na 35
    > letniego kawalera ;)

    Ja zaś odwrotnie.

    --
    Kaja

  • 45. Data: 2006-07-03 18:17:29
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:e8bluc$5d9$1@nemesis.news.tpi.pl Atlantis
    <m...@w...pl> pisze:

    > Eee... Niech zgadnę, kolejny zwolennik młodzieży wszechpolskiej i boskiego
    > Romana
    O, sorry, niechcący potraktowałem cię zbyt poważnie.
    Cześć.

    --
    Jotte

  • 46. Data: 2006-07-03 18:54:30
    Od: "Idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "stern" <s...@0...pl> napisał w wiadomości

    > i co się znów Kaczyńskiego czepiasz?
    >
    > BP, NMSP

    Rzeczywiście, gdyby nie wiek, to by grało ;)

    pozdrawiam

    Monika

  • 47. Data: 2006-07-04 06:36:01
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Mon, 3 Jul 2006 20:17:29 +0200,
    Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> screamed:
    > O, sorry, niechcący potraktowałem cię zbyt poważnie.
    > Cześć.

    Zbyt _poważnie_? Strach się bać Twojego niepoważnego podejścia.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:239B ]
    [ 08:35:24 user up 11027 days, 20:30, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    An intellectual is someone who has found something more interesting than sex.

  • 48. Data: 2006-07-04 15:23:42
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:slrneak333.spl.pipene-news@beast.tu.kielce.pl Artur M.
    Piwko <p...@p...kielce.pl> pisze:

    > Zbyt _poważnie_? Strach się bać Twojego niepoważnego podejścia.
    Pozwól, że z przyczyn oczywistych zignoruję Twoje lęki...

    --
    Jotte