    From: "Baluu" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Unia Europejska - Prawo Drogowe.
    Date: Thu, 28 Aug 2008 09:39:57 +0200

    Witam.

    Jakiś czas temu kupiłem sobie samochód, który ze względów oczywistych jest
    zarejestrowany na ojca - zwyżki za wiek, zniżki za bezszkodowa jazdę...

    Czy jak poruszam sie do UE to powinienem posiadać jakiekolwiek upoważnienie
    od ojca niezbędne do poruszania sie autem czy nie jest to konieczne?? Pragnę
    dodać iz auto jest zarejestrowane na osobę prywatna.

    Ps. Pewnie zastanawiacie sie skąd moje pytanie. Jakiś czas temu uzyskałem
    informacje iz taki dokument jest konieczny i w taki dokument sie
    zaopatrzyłem [ w PZM na okres 6 miesięcy kosztuje takie upoważnienie około
    130 zł] ale okres ważności upoważnienia sie kończy a do mnie dochodzą
    informacje iz jednak nie jest konieczny takowy dokument.

    Jak to jest?..

    Dziękuje.

    Pozdr.

    Adam