  • 1. Data: 2006-09-16 15:54:11
    Temat: Umowy z poza Polski
    Od: "lukasz_s" <b...@w...vectranet.pl>

    Witam.
    Mam nastepujacy problem/dylemat, prosze o pomoc.

    Otoz jestem zainteresowany zakupieniem uslug/produktow z USA (chociaz moje
    pytanie dotyczy sie tez firm z Europy zarowno z Uni jak i z poza).
    Czy aby zakupic cos (np. koncultacje online, albo np. contenct XXX
    (materialy XXX do rozpowszechniania) ) potrzebowac bede umowe z pieczatka??
    Z tego co wiem z USA na przyklad za duzo sie pieczatek nie stosuje....

    Zmierzam ostatecznie do zadania pytania: Czy sama umowa z podisem jest w
    100% legalna? Czy tez nie? OD czgo to zalezy i w jakis sposob mozna
    sprawdzic np legalnosc firmy (aby nie okazalo sie ze umowa na papapierze
    tylko z podpisem jest nic nie warta..bo np taka firma nie istnieje... albo
    ktos podszywa sie pod dana firme...)
    Jak takie sprawy sie najlepiej zalatwia??

    Pozdrawiam i prosze o pomoc.

    --

    z poważaniem
    Łukasz