  • 1. Data: 2003-12-15 15:12:06
    Temat: Umowa zlecenie
    Od: "Paweł" <bezspamesrswa!_szept1@poczta.onet.pl>

    Witam,
    Mam takie pytanie. Jesli jako osoba nie pracująca podejmę pracę na umowę
    zlecenie, to czy będę w jakikolwiek sposób ubezpieczony czy nie. (wydaje mi
    się że nie)
    Czy jeśli nie to czy mozna sie ubezpieczyć samemu i jeśli tak to jakie śa
    najniższe koszta?

    Jesli przykładowo w umowie miałbym zapisane 1000 pln wynagtrodzenia to ile
    faktycznie wyjdzie mi na rękę, czy oblicza się to tak jak w umowie o dzielo
    czy inaczej?
    Paweł

  • 2. Data: 2003-12-15 18:01:06
    Temat: Re: Umowa zlecenie
    Od: "N." <n...@b...pl>

    Użytkownik "Paweł" <bezspamesrswa!_szept1@poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:brkj0i$sb8$1@news.onet.pl...
> [...]
    >
    > Jesli przykładowo w umowie miałbym zapisane 1000 pln wynagtrodzenia to ile
    > faktycznie wyjdzie mi na rękę, czy oblicza się to tak jak w umowie o

    pODATEK 20%, zalezy na jaki czas umowa i czy masz płacone od niej ZUS czy
    nie... Jesli płaci pracodawca za Ciebie ZUS to chyba podlegasz ubezp. ale
    100% pewności nie mam.