    From: "Marek" <v...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Umowa zlecenia
    Date: Fri, 12 Apr 2002 16:35:53 +0200
    Sender: v...@p...onet.pl@pa206.lodz-zubardz.sdi.tpnet.pl

    Witam.
    Jestem studentem, 22 lata. Chciałbym podpisać z pewną firmą reklamową umowę
    zlecenia dotyczącą wyświetlania banerów na mojej stronie. Jak w takiej
    sytuacji wyglada kwestia podatku (czy płacę go ja, czy firma zlecająca
    usługę) oraz jak jest z ubezpieczeniem ZUS. Czy jestem jeszcze zwolniony z
    tej opłaty?

    Tak przy okazji. Ile kosztuje założenie i utrzymanie firmy przez studenta,
    czy są jakieś ulgi, zniżki itp.? Czy opłata za firmę zależy od wykonywanej
    działalności (np. zależy ona od tego czy prowadzę salon samochodowy, czy
    firmę monterską), czy jest to opłata stała? Aha. Pobieram jeszcze rentę
    rodzinną. Czy w jakiś sposób wpłynęłoby to na pytania powyżej.

    Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam