eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUmowa ze spoldzielnia mieszkaniowa - przyrzeczenie a zobowiazanie › Umowa ze spoldzielnia mieszkaniowa - przyrzeczenie a zobowiazanie
    From: "-< CZAJU >-" <a...@f...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Umowa ze spoldzielnia mieszkaniowa - przyrzeczenie a zobowiazanie
    Date: Mon, 2 Dec 2002 15:39:57 +0100
    Sender: a...@p...onet.pl@proxy2.netia.pl

    Wlasnie jestem na etapie zalatwiania formalnosci ze spoldzielnia, mam kopie
    umowy jaka daja klientom do podpisu i jest kilka rzeczy ktore mnie
    zastanawiaja.

    1. Jest zapis ze spoldzielnia przyrzeka przeniesienie wlasnosci w raz z
    udzialem w gruncie, czy ma tutaj znaczenie uzycie slowa "przyrzeka" czy nie
    powinno byc zobowiazuje sie?
    2. Jak sie zabezpieczyc przed mozliwoscia wzrostu ceny mieszkania, jak to
    powinno wygladac na umowie, chcialbym aby mi zagwarantowali ze cena bedzie
    taka i taka.

    Na co jeszcze powinieniem zwrocic uwage, prosze o wszelkie rady i sugestie.
    Z gory dziekuje i pozdrawiam
    Adam