eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUmowa z providerem › Umowa z providerem
  • Data: 2005-07-08 10:25:44
    Temat: Umowa z providerem
    Od: "Andrzej" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam!
    Mam problem ze swoim providerem internetu,
    1)w umowie mam pewne zalozenia o minimalnej predkosci dostepu do internetu.
    Czeste awarie powoduja ze nie osiagam tych predkosci.
    2)umowa nie zaklada ze predkosc minimalna jest rozna dla roznego
    oprogramowania,zostalo to wprowadzone w trakcie jej trwania (blokuje p2p, voip)



    Jest to provider prawie jedyny u mnie, co mozna zrobic aby egzekwowal zapisy w
    umowie,sad konsumencki,rzecznik ochrony praw konsumenta?
    Mam oplacony voip i przynosi mi to straty. Malo tego,wskazany jest kontakt
    mailowy i telefoniczny do usuwania awarii,nigdy jednak nie ma zadnej
    informacji zwrotnej na ten temat.
    Pozdrawiam....

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1