    From: "Tricky" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Umowa slowna
    Date: Sat, 9 Aug 2003 12:06:08 +0200

    Czy istnieje cos takiego mam na mysli taki przypadek
    Mam siec osiedlowa kazdy skladal sie na pewne czesci po rowno mowa byla ze
    jezli ktos zrezygnuje to pienadze ktore wlozyl przepadaja
    a teraz jeden z nich ktory chce zrezygnowac zada zwrotu pienedzy !!!
    Czy mozna cos w tej sparwoe zrobic czy jest w satnie w jakis sposob od nas
    to wyciagnac mam na mysli parwnie i czy my mozemy sie w jaiks sposob
    bronic - jezli moglby