  • 1. Data: 2006-09-25 15:43:46
    Temat: Umowa pomiędzy firmami i co dalej........
    Od: DaNsOuNd <d...@a...pl>

    Witam,
    mam następujący problem. Otóż zawarłem jako firma z drugą firmą umowę o
    współpracy. W czasie podpisywania umów a praktycznie po podpisaniu obu
    egzemplarzy sekretarka pana dyrektora zabrała je pod pretekstem
    wprowadzenia do dziennika. Pogadaliśmy trochę z panem dyrektorem po czym
    się okazało że sekretarka poszła już do domu i nie było można
    zlokalizować drugiego egzemplarza umowy. Finał jest tego taki iż od bez
    mała dwóch miesięcy próbuję odzyskać bezskutecznie mój egzemplarz umowy.
    Zaczynam mieć obawy czy to nie było świadome postępowanie. Próba
    kontaktu z drugą stroną umowy nie przynosi skutków. Zaczynam się obawiać
    czy pod ostatnią stronę umowy nie zostanie podłożona inna treść. Jak
    najlepiej się wycofać z tej umowy? Czy fakt zawłaszczenia drugiego
    egzemplarza umowy jest powodem aby ją rozwiązać? W umowie znajduję się
    zapis o sporządzeniu umowy w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach , po
    jednym dla każdej ze stron. W chwili obecnej dysponuję jedynie roboczą
    wersją umowy w której dokonywane były poprawki.
    Poradźcie, proszę co z tym fantem zrobić,

    Postroofki

    --
    nick......: DaNsOuNd
    name......: Daniel Rykowski