  • 11. Data: 2002-10-10 13:00:09
    Temat: Re: Umowa, oświadczenie..
    Od: "Paweł Hajdys" <p...@N...gazeta.pl>

    Witam!

    > Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl> napisał(a):
    >
    > Ale jak na razie mamy dwa zdania na ten sam temat. Trzeba by poszukać
    > dalej :)

    Cóż, na gruncie prawa nie jest to nic dziwnego :)

    Ja się opieram na podręczniku Woltera oraz poglądach mojej katedry prawa
    cywilnego, w skład której wchodzą: A. Szpunar, T. Pajor, M. Pyziak-Szafnicka
    oraz B. Petrykowska-Lewaszkiewicz (nb. obecny sędzia Trybunału
    Konstytucyjnego). Być może poglądy tych osób są błędne, ale jako lojalny
    wychowanek tej katedry pozstanę przy tym poglądzie, szczególnie, że rozumuję
    w ten sam sposób.

    Pozdrawiam
    Paweł Hajdys
    h...@l...msk.pl

  • 12. Data: 2002-10-10 13:25:38
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    "Paweł Hajdys" napisa_(a):
> [...]
    > cywilnego, w skład której wchodzą: A. Szpunar, T. Pajor, M. Pyziak-Szafnicka
    > oraz B. Petrykowska-Lewaszkiewicz (nb. obecny sędzia Trybunału

    Nazwiska miały mnie przybić? ;)

    Być może poglądy tych osób są błędne, ale jako lojalny
    > wychowanek tej katedry pozstanę przy tym poglądzie,

    A gdzie otwarty umysł naukowca? :)

    KG

  • 13. Data: 2002-10-10 16:54:04
    Od: m...@p...onet.pl

    Witam!

    > Nazwiska miały mnie przybić?  ;)

    Nie, tylko pokazać kto za mną stoi :)

    > Być może poglądy tych osób są błędne, ale jako lojalny
    >
    > A gdzie otwarty umysł naukowca? :)

    Ha! Tak to mogę o sobie mówić per łódzka szkoła prawa cywilnego. W przeciwnym
    razie mogę zostać uznany za schizmatyka!!
    A poza tym powołałem te osoby, bo mają ten sam pogląd co ja... Pozwalam im
    trochę korzystać z moich dociekań.. :))))

    Pozdrawiam
    Paweł Hajdys
    h...@l...msk.pl