  • 1. Data: 2006-04-25 14:34:59
    Temat: Zaświadczenie o nieudostępnianiu danych firmy
    Od: "Kamil" <r...@t...pl>

    Witam!

    Chcę w swojej firmie zatrudnić osobę, która ze wzgledu na charakter pracy
    będzie musiała poznać różne poufne dane firmy (hasła do baz danych, do
    których można się logować zdalnie itp.). Zależy mi oczywiście na tym, żeby
    osoba ta nie ujawniła komukolwiek tych danych. W tym celu przy podpisywaniu
    umowy o pracę chciałbym spisać z tą osobą dodatkową umowę o ich
    nieudostępnianiu + o niewykorzystywaniu tych danych w sposób destrukcyjny
    dla firmy. Czy ktoś mógłby napisać na jakie paragrafy mógłbym się powołać w
    takiej umowie? A może istnieją jakieś wzory takich umów? Bardzo proszę o
    pomoc.

    Pozdrawiam,
    Kamil Sz.