  • 1. Data: 2004-12-18 13:29:03
    Temat: Umowa o prace i... rejestracja DG
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    Zastanawiam sie czy nie otworzyc DG. Przeggogalem grupe i znalazlem dwa
    podobne i pasujace mi watki, jednakze odpowiedzi byly rozne.

    Glownie tyczyly sie przejscia na pol etatu, a ja nie che rezygnowac
    z pracy.

    Pracuje w pelnym wymiarze godzin na umowe o prace.

    Chce otworzyc dodatkowo DG. Pracodawca placi za mnie wszystkie skladki
    w pelnym przyslugujacym wymiarze (lacznie ponad 800 pln, musialbym do
    RUMu zajrzec po dokladne dane).

    Czy w przypadku otwierania DG, jestem zobowiazany odprowadzac po raz
    drugi caly ZUS, czy tylko jego czesc?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 2. Data: 2004-12-18 16:49:45
    Temat: Re: Umowa o prace i... rejestracja DG
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    do
    > RUMu zajrzec po dokladne dane).
    >
    > Czy w przypadku otwierania DG, jestem zobowiazany odprowadzac po raz

    Tylko składkę zdrowotną, ok. 150 zł miesięcznie.

    Pozdrawiam

    wa

  • 3. Data: 2004-12-18 17:09:20
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <w...@i...pl> napisal(a):
    > dwa

    > skladki
    > do

    > Tylko składkę zdrowotną, ok. 150 zł miesięcznie.

    Odliczaną w większości zresztą od podatku dochodowego.
    --
    Samotnik
    www.samotnik.pl - czartery jachtów na Morzu Śródziemnym

  • 4. Data: 2004-12-20 10:41:58
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Samotnik wrote:

    > Odliczaną w większości zresztą od podatku dochodowego.

    I uwaga: pilnuj miesięcy gdy otrzymasz pensję za niecały miesiąc (z
    powodu chorobowego, urlopu bezpłatnego, zmiany terminu wypłaty pensji
    itp.)