  • 1. Data: 2007-08-11 20:11:08
    Temat: Umowa o pracę a bycie studentem.
    Od: "Nancy" <n...@p...onet.pl>

    Czy jesli jestem studentką, a własnie zostałam zatrudniona na podstawie
    umowy o pracę (pół etatu) to czy oprócz podatku dochodowego cos bedzie
    potrącane z mojej wypłaty?

    Np powiedzmy zarobie 800zł brutto, ile dostanę na rękę.

    Dzięki za odpowiedz

    pozdrawiam
    Ania

  • 2. Data: 2007-08-11 20:18:32
    Temat: Re: Umowa o pracę a bycie studentem.
    Od: "Regand" <r...@v...pl>

    > Np powiedzmy zarobie 800zł brutto, ile dostanę na rękę.

    dostaniesz "az", okolo 580zl

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2007-08-11 20:24:23
    Od: "Nancy" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Regand" <r...@v...pl> napisał w wiadomości

    > dostaniesz "az", okolo 580zl

    A mozesz wyjasnic co i jak. Bede wdzieczna...

    Ania

  • 4. Data: 2007-08-11 20:50:06
    Od: "Regand" <r...@v...pl>

    > A mozesz wyjasnic co i jak. Bede wdzieczna...

    wpisz w google.pl kalkulator płac moze dodaj jeszcze slowa netto brutto i ci
    znajdzie rozne kalkulatory, tam wpisujesz wartosc brutto a on ci podaje w
    netto ile dostaniesz i co gdzie i na co ci ubywa.

  • 5. Data: 2007-08-11 21:01:46
    Od: "Nancy" <n...@p...onet.pl>

    > wpisz w google.pl kalkulator płac moze dodaj jeszcze slowa netto brutto i
    > ci znajdzie rozne kalkulatory, tam wpisujesz wartosc brutto a on ci podaje
    > w netto ile dostaniesz i co gdzie i na co ci ubywa.

    dzieki:)

    Ania