  • 1. Data: 2004-03-23 20:30:42
    Temat: Umowa o dzielo - mocne argumenty
    Od: "Gahan" <g...@g...pl>

    Pomozcie,

    nie chce zakladac dzialalnosci - zbyt male zarobki itd.....
    a niestety wymagaja tego...

    musze podac gl ksiegowemu jakies mocne argumenty, ze pracujac na umowe o
    dzielo dla niego to nie bedzie robilo roznicy....mam racje??? jak go
    przekonac, czy on jest w ogole stratny w jakis sposob??

    praca mialaby trwac dluzej niz tylko 3 m-ce, przeciez mozna zmieniac zakres
    dziela itp, czy cos sie zmienilo w przepisach.... wiem, ze mam nieplacony
    zus, pare m-cy nie gra roli dla mnie brak zusu...potrzebuje kase teraz.

    dzieki za pomoc

  • 2. Data: 2004-03-24 01:44:15
    Temat: Re: Umowa o dzielo - mocne argumenty
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Gahan wrote:

> [...]
    > dziela itp, czy cos sie zmienilo w przepisach.... wiem, ze mam nieplacony
    > zus, pare m-cy nie gra roli dla mnie brak zusu...potrzebuje kase teraz.

    To praca, czy wykonanie dzieła? Musisz móc odpowiednio umowę
    sformułować, bo inaczej pierwsza kontrola urwie księgowemu głowę.

    Jeśli to będzie wykonywanie jakiejś pracy, to najwyżej zlecenie wyjdzie.