  • 1. Data: 2004-12-22 23:17:52
    Temat: Umowa o dzieło - dziwne wymagania... ?
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    Zwiazalem sie okresowo na wykonanie kilku prac dla
    pewnej firmy (wiekszej niz mniejszej). Forma - UMOWA O DZIELO.

    Dzisiaj dostalem mailem komplet materialow z prosba o wypelnienie
    i dostarczenie. Troche mnie to zdziwilo, a poniewaz do przyszlej srody
    druga strona sie urlopuje, to nie moge zweryfikowac - po co im to.

    Moze ktos z Was mi podpowie...

    Oto co mi podeslali do wypelnienia:

    Oświadczenie o bez/robociu (jak w RUP)
    Kwestionariusz osobowy (to jeszcze rozumiem)
    Oświadczenie o nie/prowadzeniu DG

    Zastanawiam sie czy cos im sie pop[piiiiiiiip] i myszka, ktora to
    wyslala nawet nie zerknela do maila o co chodzi, czy moze sa jakies
    nieznane mi do tej pory przepisy regulujace kolekcjonowanie takich
    informacji?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 2. Data: 2004-12-22 23:26:01
    Temat: Re: Umowa o dzieło - dziwne wymagania... ?
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Thu, 23 Dec 2004 00:17:52 +0100,
    osoba podpisana: rezist.com <s...@p...com>
    napisała:
    [...]
> [...]
    >
    > Zastanawiam sie czy cos im sie pop[piiiiiiiip] i myszka, ktora to
    > wyslala nawet nie zerknela do maila o co chodzi, czy moze sa jakies
    Mam wrażenie, że osoba która Ci wysyłała, nie zwórciła uwagi, że chodzi
    o "dzieło" a nie o umowę o pracę.
    KJ

    "In order to form an immaculate member of a flock
    of sheep one must, above all, be a sheep"
    - Albert Einstein

  • 3. Data: 2004-12-24 00:27:06
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 22 Dec 2004, Kamil Jonca wrote:

    >+ Dnia Thu, 23 Dec 2004 00:17:52 +0100,
    >+ osoba podpisana: rezist.com <s...@p...com>
    [...]
    >+ > Oświadczenie o bez/robociu (jak w RUP)

    To dziwne, nie wypowiadam się :)

> [...]
    >+ > wyslala nawet nie zerknela do maila o co chodzi, czy moze sa jakies
    >+ Mam wrażenie, że osoba która Ci wysyłała, nie zwórciła uwagi, że chodzi

    Ale przecież dla umowy o dzieło zamawiający musi wiedzieć czy
    wykonawca prowadzi DG "w zakresie umowy" - bo od tego zależy kto
    i jak rozlicza podatki !!
    To wcale nie jest śmieszne - spotkałem się z takimi żądaniami
    i popieram :) - "wykonawca oświadcza że przedmiot umowy nie jest
    zawarty w prowadzonej przez niego działalności gospodarczej
    bądź działalności nie prowadzi"....

    pozdrowienia, Gotfryd