  • 1. Data: 2004-12-22 20:57:27
    Temat: Wyciek danych osobowych ZUS->OFE
    Od: "freewolny" <d...@p...onet.pl>

    Jakies 1,5 tygodnia temu dostalem z ZUS-u przypomnienie o koniecznosci
    wybrania OFE. Dzisiejszego popoludnia otrzymalem telefon z funduszu XXX, a
    mila Pani zaczela zadawac mi pytania:"czy wybral Pan juz fundusz, czy dostal
    Pan z ZUS-u przypomnienie?"itd. Potwierdzilem, a potem to ja zadalem
    pytanie: skad Pani ma moje dane osobowe? I zaczely sie klamstwa:
    1. z ksiażki telefonicznej - mowie tej milej Pani, ze to nimozliwe, bo moje
    nazwisko tam nie figuruje;
    2. dzwonilam wczesniej i rozmawialam z kims z domownikow i on powiedzial, ze
    dostal Pan zawiadomienie z ZUS-u - nikt z domownikow nie udzielil takiej
    informacji
    Gdy zapytalem o adres firmy, zdazylem tylko poprosic siostre o cos do
    pisania, a Pani sie rozlaczyla.

    Moje pytanie: czy takie praktyki sa scigane przez prawo? Ewidentnie ktos z
    ZUS-u za odpowiednia kwote sprzedal funduszowi dane osobowe osob, ktore
    musza wybrac w tym roku OFE.
    --
    Damian
    "Uszatku, obudź się.

  • 2. Data: 2004-12-22 23:19:16
    Temat: Re: Wyciek danych osobowych ZUS->OFE
    Od: "Arek P." <a...@i...szczecin.wytnij_to.pl>

    freewolny wrote:
    > Jakies 1,5 tygodnia temu dostalem z ZUS-u przypomnienie o koniecznosci
    <ciach>

    Czytaj moj watek z przed kilku dni. Niech zgadne ... w Twoim poscie
    zastapie XXX nazwa Nationale Nederlanden i bedzie pasowalo do calosci?

    Powiedz mi jeszcze, ze jestes ze Szczecina to juz bedziesz 3 w kregu
    ktorego dane osobowe wyciekly z ZUS. Dzwonilem wczoraj do ZUS. Trafilem
    na kretyna a nie konsultanta - mialem wrazenie, ze rozmawiam z jakims
    dresem.

    Cos mi sie wydaje, ze trzeba bedzie zrobic porzadek z tymi gnojami w ZUS.

    --
    Arek

  • 3. Data: 2004-12-23 06:52:04
    Od: "freewolny" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Arek P." <a...@i...szczecin.wytnij_to.pl> napisał w wiadomości

    Zgadza sie, NN z tym , ze w Krakowie.

  • 4. Data: 2004-12-23 11:51:51
    Od: "jalboss" <j...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Arek P." <a...@i...szczecin.wytnij_to.pl> napisał w
    > wiadomości news:41ca00f7$1@news.home.net.pl...
    >
    > Zgadza sie, NN z tym , ze w Krakowie.

    Za podpisanie tzw. umowy pierwszorazowej każdy z agentów otrzymuje kasę i to
    wcale nie małą. Dlatego też chętnie dzieli sie nią z panią/paniami w ZUSie,
    które to chętnie udostępniają listy osób do których wysłane zostało
    zawiadomienie o losowaniu funduszy.
    A że Nationale Nederlanden ostatnio kiepsko zarabia dla swoich klientów i
    systematycznie traci ich na rzecz lepszych funduszy to zapewne podniesli
    prowizje za złapanie nowych klientów.
    Tak więc nie dajcie się złapać oszustom, każdy uczciwy agent zawsze sie
    przedstawi i nie będzie miał nic przeciwko aby wylegitymowac sie swoją
    licencją.

    Ja tak robie zawsze dla moich klientów. No ale ja działam na rzecz porządnej
    firmy działającej w imieniu porządnego funduszu.

    Jarek
    PS. Pamiętajcie macie czas do 10 stycznia aby samemu wybrac fundusz!! Potem
    to traficie byle gdzie!!