  • 1. Data: 2005-10-12 19:53:30
    Temat: Umowa lojalnosciowa w pracy, legalne to czy nie ??
    Od: "silentbobo" <s...@W...pl>

    Dzisiaj w pracy dostalem taki aneks do umowy:
    http://img406.imageshack.us/my.php?image=umowa3zm.jp
    Czy to jest zgodne z prawem ?? Mozna zmuszac pracownika do podpisania tego
    ?? Ja odrazu powiedzialem ze tego nie podpisze......
    Co o tym myslicie ?? Jak to obejsc ?? Nie chce sie wiazac z firma i byc od
    niej uzalezniony.

    Dziekuje za odpowiedzi

  • 2. Data: 2005-10-12 20:45:44
    Temat: Re: Umowa lojalnosciowa w pracy, legalne to czy nie ??
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    silentbobo wrote:
    > Dzisiaj w pracy dostalem taki aneks do umowy:
    > http://img406.imageshack.us/my.php?image=umowa3zm.jp
    > Czy to jest zgodne z prawem ??

    Tak.

    > Mozna zmuszac pracownika do podpisania tego ??

    Co rozumiesz przez "zmuszać"? Np. grozić pobiciem w przypadku niepodpisania
    nie można.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

  • 3. Data: 2005-10-12 21:24:26
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    Niech wskaza Ci w umowie firmy, w ktorych nie bedziesz mogl pracowac,
    oraz/lub numery PKWiU produktow (uslug), ktorych te firmy nie moga przy
    uzyciu Twojej pracy wykonywac ;-)

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 4. Data: 2005-10-12 23:26:20
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Dziekuje za odpowiedzi

    punkt trzeci mnie rozbawil ;D

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 5. Data: 2005-10-13 06:31:09
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Dziekuje za odpowiedzi

    Paragraf o 1/2 wynagrodzenia karencyjnego imho wyjasnia sprawe. Ja bym
    podpisal... chyba ze chcesz rzeczywiscie odpalic "nieuczciwa konkurencje"
    ;-)

    Pozdrawiam,

    Tier

  • 6. Data: 2005-10-13 07:00:47
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > Paragraf o 1/2 wynagrodzenia karencyjnego imho wyjasnia sprawe. Ja bym
    > podpisal... chyba ze chcesz rzeczywiscie odpalic "nieuczciwa konkurencje"
    > ;-)

    Dokaldnie. Ja uwazam ze jest to jedna z bardziej uczciwych lojalek. Ja bym
    taka podpisal z checia. Szczegolnie, ze nawet jak jej nie ma, to z tego co
    wiem (wg prawa) i tak nie mozna od razu isc do konkurencji i kablowac co sie
    dzialo w poprzedniej pracy

    Fantom

  • 7. Data: 2005-10-14 02:52:36
    Od: gina <l...@f...com>

    Paweł Sakowski wrote:

> [...]
    jpg

    > Tak.

    Nie. Jest sprzeczne z Europejska Konwencja Praw Czlwieka gwarantujaca
    mozlwosc wybory pracy.

    Ogolnie mowiac, pismo jest niewazne z powodu niedorzecznosci prawnej.
    Zakrawa na pddanstwo, zabronione w PRL-bis Lecha Kutasa Gardockiego
    Karta ONZ (par 3).

    > Co rozumiesz przez "zmuszać"? Np. grozić pobiciem w przypadku niepodpisania
    > nie można.

    Wywaleniem z pracy?