    From: "Dromader" <D...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Umowa kredytowa
    Date: Tue, 3 Dec 2002 09:08:35 +0100

    Przed podpisaniem umowy kredytowej (BZ WBK - kredyt hipoteczny 10 lat PLN)
    poinformowano mnie, że będę musiał dla jego spłaty otworzyć rachunek ROR to
    było dla mnie OK. Jednak po podpisaniu umowy okazało się że podpisałem
    zobowiązanie do otwarcia rachunku i przekazywania dochodów na ten rachunek.
    Czy nie jest to nadgorliwość Banku. Czy Bank może wymagać abym przekazywał
    dochody na ich rachunek, mimo iż tego nie chcę (nie jestem zadowolony z ich
    obsługi \ror). Czy taki zapis w umowie nie jest sprzeczny z jakimś innym
    prawem itp. Jednym słowem czy musze zastosować się do tego punktu czy też
    mogę zapewniać na rachunku tylko minimum potrzebne do spłaty kredytu.

    Darek