  • 1. Data: 2010-10-12 11:58:03
    Temat: Umowa darowizny połowy samochodu córki na rzecz ojca
    Od: Buster <r...@w...p.lodz.pl>

    Witam.
    Jak zaznaczyć w umowie darowizny, że darczyńcą jest córka, a obdarowanym ojciec?
    Chodzi o to, że córka jest mężatką i ma nazwisko po mężu.

  • 2. Data: 2010-10-12 12:10:38
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "Buster" <r...@w...p.lodz.pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Jak zaznaczyć w umowie darowizny, że darczyńcą jest córka, a obdarowanym
    > ojciec? Chodzi o to, że córka jest mężatką i ma nazwisko po mężu.

    "Zuzanna Kowalska legitymująca się dowodem osobistym ABC123456 podarowuje
    swojemu ojcu Janowi Xińskiemu legitymującemu się dowodem osobistym DEF234567
    połowę samochodu marki trabant"

    czy o to chodziło??

  • 3. Data: 2010-10-12 12:18:49
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 12 Oct 2010 14:10:38 +0200, PH napisał(a):

    > połowę samochodu marki trabant

    Mnie się wydaje, że jak tak się napisze to trzeba by napisać którą
    połowę ;-)

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 4. Data: 2010-10-12 12:27:08
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 12-10-2010 14:10, PH pisze:
> [...]
    > swojemu ojcu Janowi Xińskiemu legitymującemu się dowodem osobistym DEF234567

    Ja tak zrobiłam, tylko napisała że daruję "udział we współwłasności
    samochodu..... w wysokości 50% jego wartości" bo mama nie była
    zachwycona perspektywą przecinania na pół takie fajnego samochodzika.

    ;-)

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 5. Data: 2010-10-12 13:41:18
    Od: "PH" <P...@p...news>

> [...]
    > samochodu..... w wysokości 50% jego wartości" bo mama nie była zachwycona
    > perspektywą przecinania na pół takie fajnego samochodzika.

    :-)))