  • 1. Data: 2004-08-21 07:22:33
    Temat: Umowa agencyjna.
    Od: Olek Stefanski <a...@t...pl>

    Witam,

    Mam pytanie co do umowy agencyjnej, czy agent musi prowadzic dzialanosc
    aby mogl zawrzec taka umowe ze zlecajacym?

    Jesli tak, to jaka inna umowe mozna zawrzec z przyszlym potecjalnym
    agentem aby nie musial on prowadzic dzialalnosci, a bylaby na podobnych
    zasadach (zawieranie umow na zecz zlecajacego)?

  • 2. Data: 2004-08-21 13:43:52
    Temat: Re: Umowa agencyjna.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 21 Aug 2004, Olek Stefanski wrote:

    > + Witam,
    > +
    > + Mam pytanie co do umowy agencyjnej, czy agent musi prowadzic dzialanosc aby
    > + mogl zawrzec taka umowe ze zlecajacym?

    +++ Kodeks Cywilny +++
    Art. 758. § 1. Przez umowę agencyjną przyjmujący zlecenie (agent)
    zobowiązuje się, w zakresie działalności swego przedsiębiorstwa
    [...]
    ---

    IMHO wyglada że tak...

    pozdrowienia, Gotfryd